• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

cid - jag har sparat alla skisserna på min dator om du vill kan jag skicka dom via mail?

• tr3z

Eller vänta, jag lägger dom i mitt galleri så klart!

• cid

tr3z:
    Åh, tack så jättemycket!
    Du är en ängel!

Men är det inte lättare att skicka dom på mail tror du?

• tr3z

cid - Det är redan klart, alla ligger i mitt galleri jag vet inte vem som gjort vad, men jag tar inte åt mig äran av nån av dom, bara så det är klart för alla  

• Pyret78

Åhh nu har jag sparat ner skisserna
    Tack tr3z, alltid bra med lite ispiration o hjälp på traven

Håller på med en lo i min dotters album. Vill ha med ul-bilderna. Hur gjorde ni med dessa bilder. Kan man använda dem i en lo, eller bör man scanna dem o sen skriva ut på fotopapper??

• Cia o krabaten

MÅSTE scanna dem Cid.
    Det vanliga papperet bleknar apfort!
    Laminerar man smälter de...

Jag gjorde en klassiker med halva sidan i rosa och halva i blått till E's album och röd/blått till familjens. Fast det var kanske utskriften du menade mest...
    Förstorade och skrev ut gjorde jag!

• cid

Cia och krabaten:
    Det var kanske menat till Pyret78 det där du skrev...annars vet jag faktiskt inte vad du menar...

• BillaBong

... Det här kommer bli en dyr historia känner jag på mig. Har precis gått och kärat ner mig i scrapbooking och jag blir som ett barn på julafton så fort jag ser något som ens påminner om det! Förvånad

Har varit in och kikat hos ett par stycken av er som har bilder på era fina layouter - imponerad! Det gör ju inte direkt suget mindre efter att få börja! Perfekt inspiration! Skrattande

Nu ska jag knoppa så det snabbare blir morgon och jag kan knalla iväg till närmaste hobbyaffär!

Finaste Nova, f.060220.
  • Mamalicious

Hjälp! Jag har glömt hur 17 man skriver ut spegelvänt..

Svar på tråden Scrapträsket