• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • cid

Hej hopp allihop!
    Var länge sen jag kikade in här....hmm...märks nog iofs inte ändå eftersom jag inte brukar skriva nåt.
    Men jag lovar, jag har tänkt att lägga ut alla mina bilder så ni kan få kika också, har inte riktigt orkat bara. Då måste man ju plocka UR alla ur albumet, fota dom och sen dessutom stoppa in dom igen!

Hur som helst, det jag ville fråga om var om nån har nån/några länkar till dom gamla scraptävlingarna? Tänkte att man kanske kunde få lite inspration där...något som försvann för ett tag sen, totalt! (isnpirationen alltså)

• Skumpis

cid - Jag tror att bilderna där är borta. Iallfall i den tävlingen jag höll. Jag raderade bilderna ur mitt galleri tyvärr.

• cid

jaha....jag tänkte ju mest på skissen...för att få ett bra upplägg lixom så tänkte jag att man kunde utgå därifrån utan att härma redan gjorda bilder om man säger så...

• cid

ahhh....f´låt, det där var menat till Skumpis, men det förstod ni kanske...

• Skumpis

cid - Min skiss är tyvärr också raderad

• Jo79

Den senaste skissen ligger hos 2xA, om hon inte tagit bort den....

Mamma till KaramEllen
  • Lingonflickan

Hu! Så har jag varit inne på Paperarts igen. Borde hålla mig därifrån, men... så mycket fint och så billigt. *suckar lyckligt* *ögonen är blanka och pupillerna dansar polka*

• Jo79

Skumpis: Köpte du de där akrylfärgerna på C O?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Cheri kanske har en eller två skisser hos sig oxå...

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Jo - Nix, har inte shoppat färg ännu. Har oanvända foamstamps hemma som bara väntar på paket från USA

Svar på tråden Scrapträsket