• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Ellisen

här är en till som tackar tr3z för att du la ut alla gamla skisser Behöver lite inspiration!

• Fnyz

hejhej

har ni nå tips på något som ni inte ångrat att ni köpt när det gällre scrapping??? något som ni använder mycket?

• Loppan79

Fnyz - fluid chalk använder jag till nästa varje lo. Det är väl det som jag absolut inte kan vara utan Sen älskar jag min silentsetter också och prima flowers (men jag har bara en färg så jag använder dem inte så ofta ändå )

• bitte71

Fnyz: fluid chalk tycker jag mkt om och så mina magnetstämplar som jag köpte för två veckor sedan!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Mamalicious

Tack för er hjälp med utskriften, fast jag måste erkänna att jag fortfarande inte får till det! *skäms*
    Man kan kanske använda sig av paint eller ps oxå?

• annika5064

fnyz;

Min skalpell! Skär mycket i mönstrade papper...använder också fluid chalk till allt...och mycket brads blir det...och alfabetstickers; tycker små QK-bokstäver är så pilligt att klistra!

Annika

• Fnyz

de flesta vekar svara fluid chalks... vart är det bäst at köpa detta, vad behöver man, kan man få lite mer förklaring till det ngnstans..harförtått att det är färg som man "skuggar" kanter med t.ex för att få det att se ut som brända kanter.

Svar på tråden Scrapträsket