• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Ellisen

Pam Pam83: Tackar!!! Det var precis den adressen jag letade efter!

• Jo79

Marajjah: Ooops... tänkte inte på det...! Men ni har väl teflonminne ni med...? ;_)

Mamma till KaramEllen
  • rastom32

Tack alla, för era 'comments' Ska göra en till sen till storebror hade jag tänkt

*S*

• Fnyz

hejhej nu har jag färdigställt ännu en lo som finns i mitt galleri under starka bilder blir bara mer och mer nöjd med resultaten

• Skumpis

Jag tvångsscrappar aldrig. Vilgot har ett helt vanligt album som jag är rätt flitig med så scrappande är bara en liten bonus. Känns skönt att jag aldrig känner någon press att scrappa. Å andra sidan kanske jag hade behövt det för nu har jag inte scrappat på säkert en månad

• snysop

Scrappar ni ALLT? Har t.ex 200 foton från en Malaysiaresa i ett vanligt album som jag aldrig kommer scrappa.

• smurfan73

Allohhaa !! Nu har jag gjort mina första 2 Lo´s E mer nöjd med det bruna än det gröna men men.. övning ger väll färdighet som man säger

Skriv gärna i min gästbok va ni tycker...

// Smurfan73

• snarpan

En fråga från en förvirrad nybörjare, vad är skillnaden mellan punchies och die cuts?

• tr3z

snysop - nej, jag scrappar inte allt. Vi var i Thailand förra året och har säkert sådär 200 bilder därifrån vi med, men allaq kommer garanterat inte bli scrappade. En hel del har redan blivit det dock, de andra åker ini ett vanligt album. Samma med jolins album, annars måste man ju scrappa i evigheter

• Fnyz

ååå vad jag har blivit kär i Center City Designs och Chatterbox pappren =) vill typ ha alla.... älskar alla blommig "70-taliga" papper.... var bara tvungen å skriva de...

Svar på tråden Scrapträsket