• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Lingonflickan

Snysop: Nej inte scrappar jag allt inte. Alla bilder känns liksom inte ens lämpade. Har tagit 100-tals bilder sedan sonen föddes men väljer ut dem jag känner för. Tanken är att ha hans första år i ett album och sen lite större händelser i fortsättningen.

Det hindrar mig dock inte från att scrappa som en galning just nu. Väntar bara på den stora baksmällan i form av block.

Fick mina papper från paperarts idag - beställde i torsdags så det var snabbt - och är såå lycklig. De är sååå fina.

• aell

Snysop - Jag scrappar bara de foton jag blir inspirerad av. Är rädd att jag får scrapblock om jag känner att jag MÅSTE scrappa om något.

• Ellisen

gokväll på er!!
    Nu har jag lagt in tre nya LO:s i galleriet, så titta gärna in och tyck till Jag har haft dåligt med fantasi på senaste tiden, så jag har mest gått efter skisser...

• snysop

Vad skönt att man inte SKA scrappa allt... Hade blivit tidernas tjockaste album med 200 foton... för att inte tala om hur dyrt det hade varit!

• penni

Sådär så var man hitlfyttad av syster yster som länge väl säkerligen tyckt jag skulle gå in här.. har scrappat ett tag nu och det blir bara mer och mer roligt, har lagt in den senaste i mitt galleri, kom gärna med åsikter och synpunkter i min gb!

• leamon

välkommen i gänget syrran!!! du är nog oxå snart nerdragen i träsket....

• Ellisen

tack för alla snälla kommentarer om mina nya lo:s!!

• Cia o krabaten

Välkommen ni nya!
    Hoppas ni oxå dras ner i träsket sådär lagom snart

• snysop

Hur sjuttsingen syr ni i mitten av 12x12 lo's? Når man verkligen dit med en symaskin? Har inte testat ännu...

Svar på tråden Scrapträsket