• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • lillvilda

mamma i Småland: hej vad kul at du lägger ut din lo, fin! jag är oxå nybörjare men jag tänker att nånstanss måste man ju börja för att lära sig. man kan ju inte va värsta proffstet direkt. har du gått nån kurs eller nått? jag har gått en scrapkurs men jag skulle kanske behöva fler nä nu ska jag prova mina nya stansar

• ÄlskarDante

Tack för tipsen ska springa in o kolla sidorna imorron. Nu ska jag gå o nanna lite grann

• Anne81

Hej på er var kan jag hitta stora stansar med användbara former?
    Hoppas ni förstår min fråga=)

• BillaBong

Loppan79:
    Vilka fina kooort! Superläckert! Skrattande

d(-_-)b
  • Henriks wife

Hallå där ute....vilka fina alster ni lagt upp i era galleri.... Alla som berättade att de hade nya upplagda har jag varit inne och kikat hos och alla är jättefina.

I dag fick jag och gubben hem ett paket, dels var där en sax, öljettverktyg, metallöljetter, ett minialbum och chalks Viprovade på en gång på vår kladdkort och det var superläckert

Sen har jag upptäckt att man kan buda efter fina, billiga och roliga saker på Tradera *s* till gubben förargelse *ler* Han är så rädd att jag jag ska bli budoman där

I natt jobbar jag, men i morgon ska jag nog börja och pyssla med min kompis 30 års present.....gubben kommer nog hjälpa till
    Är det någon som har lagt upp LO:s på minialbum i sina kollage så man kan få lite tips?

• BillaBong
    Henriks wife skrev 2006-05-30 22:58:20 följande:
    Hallå där ute....vilka fina alster ni lagt upp i era galleri.... Alla som berättade att de hade nya upplagda har jag varit inne och kikat hos och alla är jättefina. I dag fick jag och gubben hem ett paket, dels var där en sax, öljettverktyg, metallöljetter, ett minialbum och chalks Viprovade på en gång på vår kladdkort och det var superläckert Sen har jag upptäckt att man kan buda efter fina, billiga och roliga saker på Tradera *s* till gubben förargelse *ler* Han är så rädd att jag jag ska bli budoman där I natt jobbar jag, men i morgon ska jag nog börja och pyssla med min kompis 30 års present.....gubben kommer nog hjälpa till Är det någon som har lagt upp LO:s på minialbum i sina kollage så man kan få lite tips?

Mysigt att ni scrappar ihop - min karl är inte alls intresserad!

d(-_-)b
  • Marajjah
    Henriks wife skrev 2006-05-30 22:58:20 följande:
    Hallå där ute....vilka fina alster ni lagt upp i era galleri.... Alla som berättade att de hade nya upplagda har jag varit inne och kikat hos och alla är jättefina. I dag fick jag och gubben hem ett paket, dels var där en sax, öljettverktyg, metallöljetter, ett minialbum och chalks Viprovade på en gång på vår kladdkort och det var superläckert Sen har jag upptäckt att man kan buda efter fina, billiga och roliga saker på Tradera *s* till gubben förargelse *ler* Han är så rädd att jag jag ska bli budoman där I natt jobbar jag, men i morgon ska jag nog börja och pyssla med min kompis 30 års present.....gubben kommer nog hjälpa till Är det någon som har lagt upp LO:s på minialbum i sina kollage så man kan få lite tips?
    Jag skulle heller aldrig få sambon att scrappa. Tyvärr, då jag ev. tänkt att han ska scrappa lite till Filip också, eller iaf en sida. Men jag får föra en lång övertalningsprocess så kanske.
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Henriks wife

Min karl är väldigt intresserad av att pyssla, dock tröttnar han fort så vi får se hur länge han tycker det är kul.....men jag har fibromyalgi och vissa små pyssel klarar jag inte av så det är bäst att han fortsätter hjälpa mig nu när vi köpt så mycket saker
    Om han fortsätter blir juh jag jätteglad, för det är alltid kul att få bådas sidor med i scrappingen

• Blue Vapor

Hej hopp!
    Susar in och talar om att jag just lagt upp två nya LO´s till min gravidbok under "starka bilder" i mitt galleri! Håll till godo med snigel-scrapparen!

Svar på tråden Scrapträsket