• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • bitte71

Jo79: där slog du huvudet på spiken - det var exakt så jag gjorde (hukade mig under fönsterbrädan för att hon inte skulle se mig...) Generad *rodnar faktiskt litegrann*. Men jag börjar faktiskt tycka det är lite skämmigt: undrar vad hon tror om mig egentligen: att jag är scrapoholic eller vad då?! Det är jag ju verkligen inte - *bara lite*Flört

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Fnyz

eftersom min sambo har eget företag hemma på gården så kommer brevbäraren in med paket varje dag. då svänger postbilen upp på gårn å tutar tre gånger på samma vis vaje gång å han traskar ut å tar emot å då kommer mina paket med åxå så de är jätte lämpligt. behöver inte ens gå till postlådan för å hämta posten

• Jen 82

Nån som har tips på vilken butik som kan tänkas ha oh baby girl och boy monogram??

• Sagomamma

Mella72:

OJOJ, vilket bra erbjudande! Då måste man ju bara handla upp sig på massor av bra förvaring! TACK för tipset!!!

• Sagomamma
    Jo79 skrev 2006-05-30 07:14:39 följande:
    M-M!! Var inne på scrapbookbutiken och kollade, och där fanns ju massa nya grejer!! Är ganska så sugen på mixade foamalfabetet och den vita chalken.... Sagomamma, har du provat vit chalk? Blir det snyggt? Måste nog dock vänta med att beställa tills jag fått de andra paketen jag beställt.... har ju glömt vad jag beställde!! Mamma till KaramEllen
    Huuur kan du glömma en sån sak, hädare Skrikandes
  • BillaBong

Ååååh, nu har mina paket (ja det var tydligen två!) äääntligen kommit till rätta! ... Efter att jag kört runt till fyra postställen och ringt till minst det dubbla utan resultat! Det visade sig att det tydligen låg på stället dit jag ringde först av alla och hadel legat där sen i fredags när de hade lovat att ringa upp, GRR!!!

Men nu så... Inga sura miner
    Paketen var i alla fall från Scrap & Gift Corner och Scrapbookbutiken. 24 papper sammanlagt(!) så nu kan jag inte skylla på att jag har så lite att välja mellan när idéerna tar slut, DOH! SkrikandesFlört ... och lite band, foamstamps och akrylfärg. Hoppas lilltjejen somnar tidigt i kväll igen, hihi. Det kliar i fingrarna!

Sagomamma:
    Vilken fin handstil du har! Skrattande

d(-_-)b
  • jenn79

Vilka bra förvaringstips ni delar med er abv , jag anvädner små/ståra platslådor , funkar iofs rätt bra. har några "sortiment"lådor oxå... Men de fylls ju snabbt

Billabong: Vad bra paketet kom till rätta

Bitte: , sur gubbe du har till postis , men jag får oxå vackert gå och hämta på posten mina saker...

Ska börja med utmaningen idag , har lite idéer, se om det funkar

• aell

Nu har jag en ny LO i galleriet ifall någon är intresserad. Den ser sned ut på fotot, borde ev. ta nytt foto...

Svar på tråden Scrapträsket