• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Meli

Jo79

Ge det nåogn dag till först, för det första kommer det inte alltid fram dagen efter, har man märkt nu när man skickar mycket.

Och för det andra kan det ta någon dag extra för skrymmande brev, har ingen aning om varför, kanske för dem som ska hämta på "posten" jämfört med dem som bor i hus....

• Meli

vilka är era favvomärken på scrappapper just nu?

Börjar gilla chatterbox mer och mer, de nya collectionerna speciellt

• Loppan79

Jag tokgillar bg urban cuture just nu. Sen blev jag ju väldigt förtjust i de papper nån visade igår, de hette också nått på Urban väl! Dom måste jag beställa nästa månad, denna månads scrapbudget är redan slut

• Fnyz

ja chatterbox "rum-serien" och bg urban cuture. men det finns ju så många fiiiina papper så det är svårt att välja...

• MAMMSY

Bg chatterbox å så mina nya älskningar Urban Lily

• aell

Jag får inte nog av Basic Grey Aged&Confused, speciellt Phresh&Phunky. Skulle vilja ha alla!

• tr3z

En fråga till er som beställt på House of Paper.
    Jag beställde den 26 maj och ordern stog ganska länge som "New" men i början av veckan (tror jag det var) fick jag ett mail om att den blivit "Processed". Vad innebär det? Får man ännu ett mail om den är skickad, eller betyder det att den är skickad nu?
    Blev lite nojig när alla började skriva dåliga saker om stället, vill ju ha mina saaaaker!

• jenn79

tr3z: Då är den på väg till dej nu Så om ca 1 vecka borde du ha dina saker

• jenn79

Urban Lily är min nya favvis serie på papper men basic grays babygilr är inte sådum den heller

Svar på tråden Scrapträsket