• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81

tr3z...åh...har du fått dina
    Ingen post alls här idag...*snyft, snyft*

• kela81

just det...en fårga hadde jag ju ochså!
    Kan man använda typ allmogefärg till en LO? Ni vet sån därn som man målar figurer och sånt med? Nån som vet? Jag behöver vit färg och vill ju inte vänta tills jag ska åka in till stan i morron.. *otålig*

• ZaraÖ

nä vad sur jag blir!! har inte du fått dina kela? det är ju helt sjukt!! Alla gick ju iväg i torsdags..Bara dom inte har försvunnit!!

• kela81

Nä...jag har inte fått dem Men de kommer nog...har säkert hamnat på villovägar...eller så vill inte brevbäraren gå ut i det dåliga vädret idag

Ny Lo i mitt galleri igen! Oj...va snett och vint jag fotar...men jag orkar inte göra om det...så...håll till godo

• kela81

Har föresten omorganiserat mitt galleri...scrapalstrena ligger numera under starka bilder...

• Cia o krabaten

Nu har jag dels röstat och dels kollar in nya skissen på scrappiz. WOW vad läcker!!!
    Den blir nog nästa projekt!

• Bejbi78

Cia

Jaaa, visst var skissen cool Ska verkligen försöka ta mig tid att göra den

• Cheri

Ugh, jag som inte gillar cirklar.. jag står över denna vecka

• Humla78

Vill bara tacka alla som skrivit i min gästbok, ni är så söta! Jag brukar försöka tacka personligt men jag orkar inte det idag. Körde hem efter att jag fått min lo fotad igår och körde av vägen i halkan, så mitt huvud är inte riktigt som det brukar. Det snurrar bara runt en grå dimma där inne...

Hoppas ni inte misstycker att ni får ett gemensamt tack denna gång!

• smulan001

Men oj humlan!!!! Hoppas du kryar på dig!

Svar på tråden Scrapträsket