• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Ja humlan fy det där lät riktigt hemsktLedsen *stora bamsekramen*

• kela81

humlan...urs va läskigt! Hoppas att allt gick bra och att inte du eller bilen blev skadad!

Ny LO i mitt galleri igen...dagens sista...jag lovar! Nu måste jag nämligen göra något vettigt snart..typ laga mat
    Man ser inte att det är ett vellum med snöflingor på bakom korten ochså...men det är det....

• Cheri

Humla

Hoppas du e ok! Låter inte alls kul!!
    Kram

• Cia o krabaten

Cheri: Klart du ska testa!!!
    Utmärkt tillfälle att prova ngt nyt

Nu finns det två nya hos mig. En är inspirerad av en artikel i CK om att scrappa vardagen. Här blev det Englas magsjuka under halva februari...
    Sen också min tolkning av scrappiz skissen förra veckan, men den laddade jag aldrig upp där för tävlingen, det gjorde ni andra så bra så jag behövde inte vara med

• Cheri

Cia Näh, känner mig själv för väl

• Humla78

Tack, alla! Jo, vi mår rätt bra, fysiskt i alla fall. Hade maken och barnen i bilen också. Någon bil har vi dock inte längre. Som tur var var det ett räcke precis där så vi slapp diket i alla fall.

• Skumpis

Humla - Hoppas ni mår bra hela familjen!!!

Nu har jag gjort klart min skissLO. Den blev så snygg!!!   Jag kommer bli såååå ledsen om jag inte vinner  

• Cia o krabaten

Skumpis: Då är det bäst att vi röstar på dig då.
    Vi vill ju inte att scrapträsket ska översvämmas av dina tårar

Jag tycker att det ska bli sååå spännande att se vad ni hittat på!

• MAMMSY

Skumpis nu blir jag jättenyfiken ju spännannde känner mig nästan som ett litet barn innan julafton, det ska bli så kul att se vad alla har gjort av min skiss

• Skumpis

Javisst ska det bli spännande Precis om med kalligrafikursen där jag tycker att jag skriver jättesnyggt ända till läraren kommer med sin kalligrafipenna och "rättar mig" Kommer ju återigen inse vilken nybörjare jag är när jag ser era alster. Men skissenidén fick mig iallafall att göra en LO. Det var hundra år sedan senast

Din skiss var jättebra Mammsy. Vem gör ny skiss på söndag? Då finns det ju ingen vinnare ännu.

Svar på tråden Scrapträsket