• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Den som vinner för göra en ny skiss å bestämma datum för när den ska vara klar, så det kanske e lika bra att du börjar fundera redan nu skumpis

• Skumpis

Jaha, jag trodde vi skulle ha en skiss varje vecka.
  • MAMMSY
    ja just det det har jag ju inte tänkt på omröstningen måste man ju ha ett tag iallafall mer en en dag ska vi bestämma att den som vinner får göra näs nästa skiss då eller hur gör vi?
    Nån som känner sig manad till att rita en skiss oxå?
  • MAMMSY

Hur länge tycker ni att vi ska ha omröstningen?

• Skumpis

Jag tycker att en gång i veckan är bra. Samt att omröstningen håller på en vecka. Då gör den som vinner en skiss till inte veckan som kommer utan veckan efter det, så den har en vecka på sig. Eller tycker ni det är för ofta?

• kela81

Nån som har någon fin dikt som passar på ett dopkort? Jag har idee torka och ska ha kortet klart tills på lördag

• MAMMSY

Nej det låter vettigt Vem vill rita en skiss tills på söndag då?

• Cia o krabaten

Tycker det låter bra med en skiss i veckan, men ska omröstningen hålla på en hel vecka???
    Kanske räcker det med en dag eller två.
    Och kan man avskilja röstningen från alla andra på fl?? Vi ska väl bara rösta vi i träsket, eller?

ANtingen får vi alla ha varsin skiss på lager, eller så får man köra som Mammsy skrev: göra skiss till näst nästa vecka så att man saxar lite.

• MAMMSY

Kela 81 jag vet att jag skrev ner några saker man kunde skriva i dopkort i cardmaking tråden,kolla där jag kan länka til den vänta lite

• MAMMSY

Röstningen kommer ju att ligga under knep å knåp å jag tycker den kan hålla på i några dagar iallafall.. om man skriver nått i den så hamnar den ju automatiskt i ens favoriter så då hittar man ju den

Svar på tråden Scrapträsket