-
Jag kan nästan föreställa mig hur han sitter i ett hörn och glor på snabeldraken med mord i blicken!Freddie K skrev 2022-09-21 14:25:44 följande:Tack!
. Nja, han gillar det inte alls, men han får gott klara sig ändå. -
En underbar dikt. Ursäkta mitt busiga tilltag, men jag kunde inte motstå frestelsen!Freddie K skrev 2022-09-21 16:25:05 följande:Jag skulle skriva en dikt, för det är ändå min plikt.
Men mitt diktande kändes sviktande och jag fick bara gikt.
På lång sikt kanske jag skulle bli en poet.
En fråga: Vem har målat om mitt staket?
Varför är det brunt, är det färg från köpt burk?
Eller har någon skitit på mitt staket, fy usch och urk!
Till mitt förtret förstås.
Jag känner att jag nu vill slåss.
Lämna mitt staket ifred
Jag ber er.
Yo!
-
Dags för en alkoholfri Irish coffee, för att haka på AW-temat och vakna till liv

-
Vi är ju många i tråden. Av cybersex kan det bli cyberbebisar, och de flesta av oss har definitivt smaskat från det förtrollade fikabordet. Själv har jag har minst 3 (cyber)bullar i ugnen!Freddie K skrev 2022-09-25 15:11:41 följande:Haha, ja. Det är ju lite svårt på egen hand, så att säga.

-
Bra jobbat! Jag antar att jag inte är ensam om att skriva från mobilen. Om man vrider telefonen 90° så fungerar "tumme upp, "tumme ner" och citering mm på "kugghjulet"Antigone skrev 2022-09-25 15:14:11 följande:Ingenpsykolog: Här blev det en alkoholfri Irish coffee utan grädde igår. Med en extra kopp som påtår
Nu är jag fortfarande pigg efter det, så jag har diskat, städat, tvättat och dammsugit (sorry Torstens släkt och vänner) 
-
Tekniken går ständigt framåt (på gott och ont). Det som var komedi för snart 30 år sedan kan bli verklighet i framtidenFreddie K skrev 2022-09-25 15:28:53 följande:Haha! Jo, det har du väl rätt i! Skulle dock bli förvnad om jag fick någon cyberbulle i ugnen, haha!

Junior g.co/kgs/fo17z3 -
Freddie K skrev 2022-09-25 15:39:58 följande:Tur att man inte är en sjöhäst då.
-
"Yay! E're fest eller?! *Hoppar runt som en spastisk trasdocka som har svalt en studsboll*Freddie K skrev 2022-09-25 15:47:54 följande:Vad säger ni nu då?
.
-
Samma här!Freddie K skrev 2022-09-25 15:54:40 följande:Det är något med Für Elise som ger mig kalla kårar. Jag vet inte varför.
-
Mighty Torsten - this one is for you
open.spotify.com/track/0XTq5tuZV1CweWTkOQ74Vo&utm_source=copy-link