Här är vi alla vänner.
Är det bara att hänga med på den här tråden eller har ni någon invigningsritual? :)
Är det bara att hänga med på den här tråden eller har ni någon invigningsritual? :)
Jag ska läsa ikapp och svara senare, men kom på en sak jag tänkt fråga. Är det någon av er som hänger på svenska, eller engelska för den delen Quora? Det känns som att ni alla skulle ha mycket att tillföra. Läser mycket där. Kommenterar ofta andras svar, men skriver sällan egna svar.
en.wikipedia.org/wiki/Quora
Hej igen!
Jag har ont i axeln.
Jag har jul på hjärnan.
Jag är irriterad på folk på FL.
Jag har tvingat en hundvalp.
Jag förbereder hjärtat på att säga farväl till en hund.
Jag... Har faktiskt saknat den här tråden en del.
Oh, och jag äter kyckling och grönsaker i sås med ris till middag och tittar på Sortedfood.

Jag har haft en jävla helg, lite som att livet har serverat mig tre bajsmackor samtidigt. Jag är så otroligt tacksam för min sambo som backat upp på ett sätt som jag aldrig hade förväntat mig och på ett sätt som jag själv är van vid att leverera till andra. Det är som att vara riktigt trött och nu bara kunna sjunka med i ett bottenlöst hav av kärlek. Jag vet bara inte vem jag ska berätta det för, så jag valde er - mina nya bekantskaper :)

Har precis sett en av de bästa filmer jag sett på länge!
Green Book g.co/kgs/FQGu1q
Jag har en fråga, va. Om skeppet är på sjön och det är is. Behövs det vinterdäck då? 

Det vinner alla på, till skillnad från ett knivslagsmål där alla förlorar, oavsett utfall.

Nu har jag städat färdigt. Det blev fint!