Här är vi alla vänner.
God morgon alla i tråden! 
God morgon alla i tråden! 
Hoppas att ni alla får en bra dag. Jag ställer in ett fat med rykande färska @@@, kaffepulver och vattenkokare och öppnar mitt skafferi med cirka 20 olika sorters te på påse. Hittar ni inte teet ni letar efter är det bara att fråga så ska jag de om jag har det. Det finns kaffe, rörsocker och mjölk. Det är bara att ta för sig. 
Skönt att ha förtidsrösta, för jag är lite trött idag. Får se om jag ska kika på en del av valvakan. Men det går så många bra filmer i eftermiddag och kväll, så det känns trevligare att titta på. Flera goda klassiker.
Jag ska absolut kolla på Tillbaka till framtiden 3 kl 18-20 på kanal 5. Jag vet att jag har sett alla filmerna I serien, men jag kommer inte ihåg något av trean, inte ens att en av filmerna utspelar sig i Vilda västern. Så det blir lite kul att se den.
Andra klassiker idag och kväll: Titanic på tv 8 kl 13.25-17.50 och, direkt efter Tillbaka till framtiden 3, Harry Potter och de vises sten. Även uppföljare till såväl Spiderman som MIB, men de är inte riktigt min stil.
Jag är inte upplagd för TTitanic, och Everest gick på någon kanal för ett par veckor sedan, så den har jag nyss sett.
Ni får Hojta till om ni tröttnar på att få filmtips. Jag vet ju inte om ni är filmintresserade alls 
När man läser en trådstart och direkt antar att det är ett skämt:
www.familjeliv.se/forum/thread/81984632-dopforslag
Jag gissar att ingen annan heller tog den på allvar, för ingen har svarat.
Är det allvarligt menat så hoppas jag att någon i TS omgivning påpekar Hur bisarr idén är. Liksom "först går vi till kyrkan och välsignar ett av guds barn. Sedan går vi hem/till hyrd lokal, äter tillagad fårbäbis och helstekt griskulting. Till dopkaffet rundar vi av med en kladdkaka bakad till att dra tankarna till ett blöjbarn". 
Det är inget fel att ha tema på dopet, men just det här temat känns helt fel. Jag hade inte höjt på ögonbrynen om menyn istället hade bestått av babyspenat, minimorötter etc.
"Jag är fri. passa! PASSA! Passa då ditt j*vla ego!"