Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2022-09-11 15:11:42 följande:
    Nej, jag lyssnar på Markoolio-Mera mål. Skäms
    Mycket vettigare! Jag väljer Markoolio framför ishockey alla dagar i veckan. Jag har försökt bestämma mig för vilken låt jag gillar mest, men det går inte att välja bara en som är bäst av mera mål och den här hiten Glad 

• Ingenpsykolog
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-07 19:23:46 följande:
    Å andra sidan tycker jag att textraden "Age is just a number, don't you stop having fun" i den här gamla favoritlåten är väldigt sann.

Eftersom jag ju lever med en rad olika kroniska sjukdomar, så pendlar min dagsform rejält från dag till dag. När någon frågar efter min ålder brukar jag ofta svara "enligt mitt leg är jag 47, men i verkligheten pendlar jag mellan 5 och 95 år beroende på dagsform, tillfälle och umgänge".
    Jag insåg senare att jag glömde lägga in länken till låten jag syftade på i ovanstående, rejält förkortade, inlägg. Så här kommer länken. Bättre sent än aldrig! Solig

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-11 15:13:02 följande:
    Jodu, om jag skulle referera en film skulle det låta ungefär så här:" Kameran zoomar ut och action och där är filmen slut" :-P.
    Solig
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-11 15:57:41 följande:
    Nej, han har ju gjort ett par riktigt bra låtar! . Just nu går i alla fall:"Mera mål", på högvarv här. Jag vet inte varför jag fastnade för just den här låten just nu?
    För att Markoolio är kung, och för att du inte kände för att lyssna på någon annan av hans låtar just precis nu kanske?
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-09-11 15:51:16 följande:
    Det var iaf en rimlig kostnad :) Tack för tipset 
    Ja, priset för Tele2 play är riktigt prisvärt. Tyvärr finns inte Funhouse tillgänglig där just nu. Åtminstone inte i baspaketet jag har. 
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-09-11 16:13:48 följande:

Kontrar med denna! :D

Sen är också väldigt bra! Alla hans låtar fastnar som ett tuggummi på hjärnan Solig
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-12 17:02:16 följande:

Jag ska starta ett eget parti: Alternativ för Torsten, där jag främst sätter dammråttors rättigheter i första hand. Låter det bra? Tungan ute

Det låter mycket bra! Tungan ute
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-14 05:36:25 följande:

Jag har fått en släng av Nader, från:"Sjukan". Han pratar på svenska helt utan flytningar, haha! Tungan ute

Ååh en av mina favoritserier, och Ali Hussein, Aka Lasse Lindroth var en underbar ståuppkomiker! Jag kommer aldrig glömma när han besökte min gymnasieskola och kallade skolans skinhead för "mentala kalhyggen". Just idag känns det extra aktuellt att fundera över vilka dråpligheter han hade haft att säga om SD om han fortfarande varit i livet.

• Ingenpsykolog

Bjussar på en skärmdump från när jag låg på Ackis och kikade på Sjukan. Ett underbart uttryck som borde användas flitigt! Skrattande

• Ingenpsykolog

Jag ska kolla igenom och svara på tidigare inlägg när jag orkar. Just för tillfället känner jag mig rätt så låg, och har inte så mycket att tillföra. Så jag sätter mig under fikabordet med en bulle och lindar in mig i mitt lila påslakan i fleece och bara gläds åt att inte vara ensam. 

Svar på tråden Här är vi alla vänner.