Haha, flickvännen hälsar glatt att stringutbudet allt är finfint, och hon avskyr "vanliga trosor" som korvar sig, samt gör att man får 4 rumpor trots vältränad rumpa.
Och har det av lika väl bekvämlighet under kampsportsträning, samt att hon vill vara skitsnygg för sin karl.
Vill du veta en nästan läskig grej :O
Jag ser min skitsexiga flickvän som ett sexobjekt !
MEN ! <---- det är hon ju för att hon är skitsmart, underbart humoristisk som man kan bekymmersfritt prata om allt mellan himmel och jord om. Hon är vrålsexig och älskar att klä sig väldigt feminint. En sådan där som mindre belevade 4rumpor ofta talar gnälligt över bara för hon tagit hand om sig som tvåbarnsmor. Har man en sådan rumpa så vill man naturligtvis inte förstöra den i tråktrosor.
Hur kan man inte se det som ett underbart sexobjekt. Hon skulle aldrig vilja att jag såg på henne på annat vis.
Fattar inte hur det kan vara något fult i knäppgökars huvuden som verkar tro att man bara kan ha en enstaka känsla i huvudet åt gången.
Man kan inte låta människor ha på sig precis vad de vill?
Du vet.
Bestämma helt själv vad man gillar eller inte?
Om de vill känna sig sexiga/helt vanliga/ osv osv i sina string, hipsters, vanliga fyrrumpstrosor osv? Eller är det ditt jobb att berätta vad som är rätt och fel att tycka?
Läskigt när "folk" (ja, människor vet att människor kan tänka och resonera om sina egna val här i livet) bryr sig om vad andra har på sig och vilka personliga preferenser de har vid klädnad av sitt underliv.
Shämmes.