Hur ser ni andra på oss som pratyknarkar?
Som frågan lyder? Hur ser ni andra på oss inte håller på med detta och inte tycker detta är ok?
Vill mest veta vilken syn ni har på oss. Är vi vidriga människor i ers ögen? Vad är er reflektion
Som frågan lyder? Hur ser ni andra på oss inte håller på med detta och inte tycker detta är ok?
Vill mest veta vilken syn ni har på oss. Är vi vidriga människor i ers ögen? Vad är er reflektion
Jag tycker ni är ganska äckliga som göder en kriminell bransch som kantas av mord och mänskligt lidande.
Att det är lika korkat som de som "feströker". Plus då den "lilla" biten med att det är olagligt och främjar kriminaliteten i övrigt. Bara för att skjutningarna sker i de "dåliga" förorterna betyder inte att inte det "fina" folket som partyknarkar inte bidrar till det.
Kokain var inte tillgängligt som det är idag när jag var 20 år. Med ungdomligt oförstånd kanske jag hade provat om det funnits.
Nu som äldre försöker jag tänka ett steg till. Illegal droghandel driver en jävla massa skit. Men tror inte för en sekund att partyknarkarna bryr sig.
Sorgligt och idiotiskt.
Som föredetta heltidsknarkare avundas jag er som kan hålla er till endast festande. Om man bortser från den illegala biten och allt vad det innebär så ser jag inte varför det skulle vara värre än festdrickande, beroende på vilka droger som brukas förstås.
De partyknarkare jag umgåtts med samt stött på på fest har varit betydligt mer skötsamma än de som endast konsumerat alkohol. De flesta har även haft hyfsade jobb och inkomster, stabila relationer och varit jäkligt trevliga.
Ni är inte vidriga. Samhället, okunskapen och Sveriges lagar är vidriga.
En knarkare är en knarkare.
Vidriga nej. Men jag vill inte ha er i mitt liv eller i min omgivning.
Ja, eller starkt bidragande till den tunga kriminaliteten generellt!