Anonym (Moa) skrev 2021-09-26 07:26:48 följande:
Jag antar att du menar att länka till forskning när du säger att titta på fakta, eller?
Du blir inte avstäng här för att du länkar till forskningsrapporter. Jag har gjort det massor med gånger.
Inte ens fått en varning för det.
Jag har länkat till forskningsrapporter i denna tråd som visar hur effektiva vaccinen är.
Enligt dessa rapporter är vaccin som nu erbjuds väldigt bra och effektiva.
Så, återigen, länka till de forskningsrapporter du läst som fått dig att resolut säga nej.
Ja självklart får man länka till artiklar mm som påvisar hur förträffligt MRNa-preparate är det är ju det som de vill förmedla i västvärlden och gärna i hela världen. Däremot får man inte sprida liknade fakta om de negativa effekterna. Jag känner även flera som fått allt ifrån ganska milda biverkningar till riktigt allvarliga. En har dött och en annan klarade sig med nöd och näppe. Dock så kommer inget av detta att rapporteras som biverkningar av injektionerna. De flesta läkare vet inte vart man gör detta ens eller vart de ska vända sig tydligen och sedan finns det precis som i övriga samhället en rädsla av att säga något negativt om dessa injektioner.
Bara en sån kommentar om att vi inte ens vet långtidseffekterna av detta experimentpreparat som det ändå är, blir censurerat här. Får se om detta inlägg blir kvar?
Vill du veta mer om biverkningar osv så finns det mycket att ta del av men du måste titta utanför big tec ( facebook, youtube, twitter mm, censureras där) och msm-media.