Anonym (Lion) skrev 2021-09-18 17:13:20 följande:
Aldrig i livet. Vet 2 tjejer som blödig i 4 månaders tid efter sprutan, en som dött efter första dosen. Ingen annan som känner någon som åkt på biverkningarna än? Läs nyheter som kommer utomlands ifrån, typ Israel, USA som inte är så riktade att följa strömmen bara för att.. var källkritiska nog att själva kolla upp fakta för helt efter kan man ju inte vara som inte kollar upp all typ av information istället för att vara hund och lyda en REKOMMENDATION, som det faktiskt är. Jag hade avvaktat för att inte låta mina barn få vara testlagningar i denna hets att vaccinera. Deltavarianten är det ju bara vaccinerade som drabbas av( biverkning av viruset).. vad skulle det annars vara om ingen ovaccinerad inte drabbats och hur kommer de sig att du skrämmas som avaccinerad efter 2 sprutor och 14 dagar? Jo för att vissa inte tål vacciner och för av covid, för att du då inte räknas som vaccinerad. Så lustigt systemet fungerar.
Oj, det var många påståenden på en gång.
Kan du länka till fakta som stödjer alla dina påståenden?
Jag är extra intresserad av ett av dina påståenden:
"Deltavarianten är det ju bara vaccinerade som drabbas av"
Så just det påståendet får du gärna ha extra många länkar till så vi kan granska källan, som du skriver att vi bör.