• Sanset

BF Augusti 2023

Hej!

Plussade igår med andra barnet och har BF enligt apparna 7-9 augusti. Såg inget forum för BF augusti 2023, så tänkte starta en så vi kan följa varandra! 

Vad var era symptom och när plussade ni?

Kan skapa en BF lista som ni gärna får fylla i:

Sanset - BF 7-9 augusti

• Svar på tråden BF Augusti 2023
  • CleanDiskmaskin
    JSAG skrev 2023-02-07 10:16:07 följande:

Mår illamående till och från, främst när jag är ledig från jobb. Går in i vecka 12 idag, UL om en vecka!🥰

Jag går också in i v.12 idag! UL nästa vecka på fredag! 😅🥰
  • Anonym (Nr 5)

Lite illamående till och från speciellt när ja börjar bli hungrig,  annars mår jag bra.
    Är inne i vecka 15 nu (14+1)

• HejsanJenny

Heja oss ❤️
    Jag mår också helt okej, trött och hungrig men kunde vara så mycket värre. Går in i vecka 13 idag! 

• Afterrain

Jag mår bra, väldigt trött bara.
    Jag i princip bara jobbar, äter och sover.
    Känner dock att jag är på bättringsvägen, var tvungen o äta ett kex varje morgon innan jag gick upp ur sängen för att slippa illamående.

Ska göra kub del 1 på måndag, med blodprov och ett snabbt ultraljud för att uppskatta hur långt jag är gången. Just nu är jag i v 12(11+3), ska bli kul o veta om bf ändras från 30 augusti eller inte.

• Anonymih

Hur går det för er alla? Hur mår ni? Första gången jag skriver här på familjeliv. Har följt denna tråd ett tag då jag själv är gravid nu och väntar mitt 2a barn. Jag är i vecka v12 ( 11+3 idag)

• Afterrain
    Anonymih skrev 2023-02-13 17:44:39 följande:

Hur går det för er alla? Hur mår ni? Första gången jag skriver här på familjeliv. Har följt denna tråd ett tag då jag själv är gravid nu och väntar mitt 2a barn. Jag är i vecka v12 ( 11+3 idag)

Hej! Vi har precis skrivit lite ovanför din kommentar hur det går 😊. När har du bf? 
  • Anonymih

Jag har bf 31/8 . Var på kub igår men hon lyckades inte kunna mäta nackspalten då bebis låg dumt till så ska tillbaka nästa vecka :) men i övrigt såg allt bra ut :) 

• JSAG

Vi gjorde KUB idag! Allt såg bra ut och den lill* sprattlade runt där inne❤️ blev framflyttad till 26/8!
    Tycker dock att det fortfarande känns sååå overkligt..

• Afterrain

Är rh-negativ och precis fått reda på att bebisen i magen är rh-positiv. Jag trodde oron skulle vara över efter vecka 12 var över 😫. Någon annan? 

Svar på tråden BF Augusti 2023