• Anonym (Less)

Less på män

Jag är en kvinna 45 år. Är just nu singel, men dejtar en person 
    Mitt problem som varit hela mitt vuxna liv är att det går inte att bara ligga nära och se på tv eller bara kramas utan att de måste leda till sex. 

jag är så fruktansvärt less på att jag aldrig kan få kärlek o omtanke med kramar o bara allmänt gos. Män Verkar bara bli så kåta av allting.

När jag träffade min dejt senast så var jag lite deppig o nere för saker hade hänt. Jag pratade om de o han ville att vi skulle lägga oss i soffan. Dröjer inte många minuter förrän han säger ?jag är så kåt på dig? 
    Är de så här eller vad gör jag för fel? 

Det var lika i mitt 15 åriga äktenskap. Slutade med att jag satt mig långt ifrån i soffan när jag inte var kåt för annars var de bara de som gällde för honom.

jag menar jag är ju oxå en person med känslor och jag gillar att göra andra saker än knulla 24/7 
    kanske vill prata o skratta o att man bryr sig om mig på ett annat sätt.

har nästan gett upp om män o det är lite sorgligt oxå

• Svar på tråden Less på män
  • Anonym (Less)
    Anonym (Man som varit med) skrev 2023-06-06 08:29:19 följande:
    När jag är nykär och förälskade blir jag väldigt lätt tänd av hon jag drömmer och längtar efter. Det är nästan oundvikligt om vi har fysik kontakt som att ligga nära varandra.  Och det märks på mig.   Det betyder inte att jag måste ha sex nu eller att jag ens vill.  

Några råd.  Var tydlig med att du uppskattar honom och blir smikrad av att han tänder på dig 
    Säg också att just nu är du inte i form men ser fram emot natten, helgen 
    Börjar han bli närgången osv säg stopp, fortstter han gå därifrån, lär han sig inte gör slut.
    Var väldigt försiktig med dubbla signaler. Låt inte sex vara något som alltid kräver uppvakning, långt soffgos, han som är aktiv och till siste har ni supersex som du verligen vill.
    Nu har ju jag vart med ett tag i livet oxå. De mån jag vart med blir sura när de inte blir sex. Trots att det kanske skedde igår? Soffmys? Alltså man kollar på tv en vardagkväll. Har alla par sex hela tiden eller? Jag måste ju kunna få kramas utan att vara kåt

och tro mig så många ggr jag försökt prata om de här med den jag vart ilag med. Det går inte. Det blir bråk. 
    liksom jag ska vara lika kåt höggravid med tre barn under 7 år som när jag var 18 o barnlös
    män verkar inte förstå olika skeden i livet 
    jag vill ha sex men jag vill oxå ha kärlek
  • Anonym (Core)
    Anonym (Less) skrev 2023-06-06 08:19:09 följande:
    Så männen får ha krav?
    Inte om du får bestämma. Män gillar avslappnade och glada kvinnor.
  • Anonym (Stella)

Så vad är lösningen då TS?

Vad jag läser in i din text är ren och skär gnäll.

Det hela är ganska lätt. Du har två val;
    1) lägg ner män helt. Lev ditt liv med nära vänner och dina barn.
    2) Välj bra män istället. Acceptera inte de beteenden som du skrivit om. Du skulle ha lämnat dessa snubbar för länge sen.

Det finns skit till män. Det vet alla. Vi har alla träffat dem någon gång. Men det finns också fantastiska män. På samma sätt som det finns as till kvinnor och riktigt fina kvinnor. Alla människor är inte bra. Det kan du inte ändra på. Du kan inte påverka någon annan än dig själv.

så sluta gnäll och ta ansvar för ditt liv och dina val.

• Anonym (Core)
    Anonym (G) skrev 2023-06-06 08:25:20 följande:
    Ja även svenska kvinnor vill att livet ska vara roligt. Det är just därför de har krav. De nöjer sig inte med att leva för att tillfredsställa män, de vill ha ett utbyte och också få sina behov tillfredsställda. Tiden då kvinnor levde för sina män är förbi för många svenska kvinnor. 
    Aha, då förstår jag. Det är såhär du ser på svenska män.
  • Anonym (Man som varit med)
    Anonym (Less) skrev 2023-06-06 08:33:43 följande:
    Nu har ju jag vart med ett tag i livet oxå. De mån jag vart med blir sura när de inte blir sex. Trots att det kanske skedde igår? Soffmys? Alltså man kollar på tv en vardagkväll. Har alla par sex hela tiden eller? Jag måste ju kunna få kramas utan att vara kåt

och tro mig så många ggr jag försökt prata om de här med den jag vart ilag med. Det går inte. Det blir bråk. 
    liksom jag ska vara lika kåt höggravid med tre barn under 7 år som när jag var 18 o barnlös
    Acceptera de inte ett nej så sparka ut

Men inse, om man älskar någon blir man till och från kåt på henne och vill ha sex.  Det går inte att stänga av.  Däremot kan man förstå att just nu är det inte läge och jag får ta det lugnt.  
  • Anonym (Less)
    Anonym (Stella) skrev 2023-06-06 08:37:59 följande:

Så vad är lösningen då TS?

Vad jag läser in i din text är ren och skär gnäll.

Det hela är ganska lätt. Du har två val;
    1) lägg ner män helt. Lev ditt liv med nära vänner och dina barn.
    2) Välj bra män istället. Acceptera inte de beteenden som du skrivit om. Du skulle ha lämnat dessa snubbar för länge sen.

Det finns skit till män. Det vet alla. Vi har alla träffat dem någon gång. Men det finns också fantastiska män. På samma sätt som det finns as till kvinnor och riktigt fina kvinnor. Alla människor är inte bra. Det kan du inte ändra på. Du kan inte påverka någon annan än dig själv.

så sluta gnäll och ta ansvar för ditt liv och dina val.

Visste inte ens att de fanns bra män. Har aldrig träffat ngn som inte är överkåt 24/7 
    men jag får leta en man som respekterar mig då? hur nu de ska gå till o vad jag ens ska kolla efter för alla låtsas ju vara nåt annat från början. Hatar de. När man redan är kär så smyger den rätta sidan fram lite sakta 
  • Anonym (Less)
    Anonym (Man som varit med) skrev 2023-06-06 08:39:10 följande:
    Acceptera de inte ett nej så sparka ut

Men inse, om man älskar någon blir man till och från kåt på henne och vill ha sex.  Det går inte att stänga av.  Däremot kan man förstå att just nu är det inte läge och jag får ta det lugnt.  
    Så klart man blir kåt. Men de jag pratar om att de går inte ens att umgås en enda gång utan sex?
  • Anonym (Man som varit med)
    Anonym (Less) skrev 2023-06-06 08:42:40 följande:
    Så klart man blir kåt. Men de jag pratar om att de går inte ens att umgås en enda gång utan sex?
    Klart det går
  • Anonym (Core)
    Anonym (Less) skrev 2023-06-06 08:33:43 följande:

Träffa kvinnor. Män vill bara ha sex och blir inte kära.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Core) skrev 2023-06-06 08:46:17 följande:
    Träffa kvinnor. Män vill bara ha sex och blir inte kära.
    Men ge dig draken!!
Svar på tråden Less på män