• Anonym (Less)

Less på män

Jag är en kvinna 45 år. Är just nu singel, men dejtar en person 
    Mitt problem som varit hela mitt vuxna liv är att det går inte att bara ligga nära och se på tv eller bara kramas utan att de måste leda till sex. 

jag är så fruktansvärt less på att jag aldrig kan få kärlek o omtanke med kramar o bara allmänt gos. Män Verkar bara bli så kåta av allting.

När jag träffade min dejt senast så var jag lite deppig o nere för saker hade hänt. Jag pratade om de o han ville att vi skulle lägga oss i soffan. Dröjer inte många minuter förrän han säger ?jag är så kåt på dig? 
    Är de så här eller vad gör jag för fel? 

Det var lika i mitt 15 åriga äktenskap. Slutade med att jag satt mig långt ifrån i soffan när jag inte var kåt för annars var de bara de som gällde för honom.

jag menar jag är ju oxå en person med känslor och jag gillar att göra andra saker än knulla 24/7 
    kanske vill prata o skratta o att man bryr sig om mig på ett annat sätt.

har nästan gett upp om män o det är lite sorgligt oxå

• Svar på tråden Less på män
  • Anonym (borta med vinden)
    Postman skrev 2023-06-05 12:39:53 följande:
    Ja sex är en viktig del i en relation för män, gos är en viktig del för kvinnor. Vem har mest rätt i detta tycker du? 
    Haha, Detta är FL och här har kvinnor alltid tolkningsföreträde i allt och det kvinnor tycker är bäst gäller såklart även män. Det trodde jag alla visste....
    Anonym (Less) skrev 2023-06-05 12:31:08 följande:

Varför går de här inte att diskutera? 
    jag känner inte för att ha sex varje dag! Varje fucking dag jag sätter mig i soffan eller lägger mig i sängen.  är Jag asexuell då så är jag väl de då. 

jag vill heller inte ha sex efter ett schema tex att varannan dag är man kåt- oavsett. Ibland går de en dag o ibland fyra liksom?

Nu när jag inte har ett fast förhållande utan bara dejtar så vore de trevligt om jag är MER än en knulldocka. Man behöver inte säga hej genom att smeka mig mellan benen. 

När en grupp tycker att det som gäller för dem är det som är rätt för alla så går det såklart inte att diskutera för då är man inte ute efter dialog och förståelse utan efter monolog och dominans.

Du känner inte att du vill ha sex varje dag och det är helt ok, men då får du ju oxå acceptera att din man inte känner för gos och bekräfta dig varje dag för även det är ju i så fall ok.
  • Anonym (M)

Du borde se över ditt val av män.
    Kan du tex tänka dig män med låg eller ingen sexlust men som gärna ligger och kramas och myser?

• Core
    Anonym (Less) skrev 2023-06-05 12:32:56 följande:
    Nej de är verkligen INTE en sån jag söker.
    jag vill ha någon som oxå tycker om mig o inte bara bryr sig Om sex

Men det är svårt att plocka russinen ur den kakan, det är det jag vill ha sagt. Högt Testosteron kommer i paket med högt sexuellt driv i perioder, och som man blir man lätt triggad. Så vill man ha en manlig variant så får man respektera att det kommer baksidor med det också, om man ser det som en nackdel med att han är lätt sexuellt triggad. 

Mys i soffan kan innebära att den står som ett jehu, och lägger sig inte förrän det blir matchdag. Det låter skevt för en kvinna, men så jävligt är det ibland, så är man inte sugen är det bättre att skippa soffmys, eller hitta en man med lågt testo

• Anonym (Less)
    Anonym (M) skrev 2023-06-05 12:54:08 följande:

Du borde se över ditt val av män.
    Kan du tex tänka dig män med låg eller ingen sexlust men som gärna ligger och kramas och myser?

Återigen nej! 

om jag har sexlust i snitt tre ggr i veckan men på FL ses de som nästan obefintlig sexlust. 

jag är ändå ensamstående med fyra hemmavarande barn plus jobbar heltid så knulla är inte alltid min top prioritet

• Anonym (Less)

Och varför man man inte mysa o kolla på film ibland o ha sex ibland? 

varför måste man alltid avbryta filmen för att knulla? 

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Less) skrev 2023-06-05 12:58:21 följande:

Återigen nej! 

om jag har sexlust i snitt tre ggr i veckan men på FL ses de som nästan obefintlig sexlust. 

jag är ändå ensamstående med fyra hemmavarande barn plus jobbar heltid så knulla är inte alltid min top prioritet

Har svårt att tro att det är många män som tycker sex tre gånger i veckan är för lite. Finns säkert män som inte behöver bryta en film för sex men har du fyra hemmavarande barn är ditt urval så klart begränsat.
  • Anonym (Kvinna..)
    Anonym (Less) skrev 2023-06-05 12:59:13 följande:

Och varför man man inte mysa o kolla på film ibland o ha sex ibland? 

varför måste man alltid avbryta filmen för att knulla? 

Såklart att man måste kunna se på film och BARA ligga nära utan något mer.
    Så länge båda vill samma uppstår inte dessa problem. 
    Både jag och min pojkvän vill ha sex ofta, vilket vi har, men ibland vill vi "bara" gosa, småprata, se på film eller spela spel ihop. (På mobilen)

Han är lika mycket för att gosa som jag är och jag vill ha lika mkt sex som han vill.

Du har nog haft otur med de män du träffat, alla är inte sådär.
    Core skrev 2023-06-05 12:54:44 följande:

Men det är svårt att plocka russinen ur den kakan, det är det jag vill ha sagt. Högt Testosteron kommer i paket med högt sexuellt driv i perioder, och som man blir man lätt triggad. Så vill man ha en manlig variant så får man respektera att det kommer baksidor med det också, om man ser det som en nackdel med att han är lätt sexuellt triggad. 

Mys i soffan kan innebära att den står som ett jehu, och lägger sig inte förrän det blir matchdag. Det låter skevt för en kvinna, men så jävligt är det ibland, så är man inte sugen är det bättre att skippa soffmys, eller hitta en man med lågt testo

Japp vilket kan vara svårt eftersom det som gör en man till en man är ju trotts allt testosteron och det man då söker är en abnormal man med en funktionsnedsättning (brist på testosteron).

Och problemen slutar ju inte där för om det man ofta vill ha är lite både och, en snubbe som är manlig när det passar och kvinnlig när det passar. Han ska resonera som en kvinna och bete sig som en kvinna när det passar men resonera som en man och bete sig som en man när det passar. Man vill helt enkelt ha nån slags docka som man kan forma efter sina egna önskemål och behov och såna människor finns det ju få av oavsett kön.

Så länge man inte kan förstå att män inte är som kvinnor, tänker inte som kvinnor så kommer man nog ha väldigt svårt att hitta någon som passar. 
  • Anonym (Less)
    Anonym (Kvinna..) skrev 2023-06-05 13:06:28 följande:
    Såklart att man måste kunna se på film och BARA ligga nära utan något mer.
    Så länge båda vill samma uppstår inte dessa problem. 
    Både jag och min pojkvän vill ha sex ofta, vilket vi har, men ibland vill vi "bara" gosa, småprata, se på film eller spela spel ihop. (På mobilen)

Han är lika mycket för att gosa som jag är och jag vill ha lika mkt sex som han vill.

Du har nog haft otur med de män du träffat, alla är inte sådär.

Åh TACK! 

började nästan förlora hoppet där en stund. Har svårt att tro att alla förhållanden bygger på enbart en kåt man Som vill ha sex helst flera ggr om dagen o påstår att de är de normala i förhållanden.

Svar på tråden Less på män