• Anonym (Less)

Less på män

Jag är en kvinna 45 år. Är just nu singel, men dejtar en person 
    Mitt problem som varit hela mitt vuxna liv är att det går inte att bara ligga nära och se på tv eller bara kramas utan att de måste leda till sex. 

jag är så fruktansvärt less på att jag aldrig kan få kärlek o omtanke med kramar o bara allmänt gos. Män Verkar bara bli så kåta av allting.

När jag träffade min dejt senast så var jag lite deppig o nere för saker hade hänt. Jag pratade om de o han ville att vi skulle lägga oss i soffan. Dröjer inte många minuter förrän han säger ?jag är så kåt på dig? 
    Är de så här eller vad gör jag för fel? 

Det var lika i mitt 15 åriga äktenskap. Slutade med att jag satt mig långt ifrån i soffan när jag inte var kåt för annars var de bara de som gällde för honom.

jag menar jag är ju oxå en person med känslor och jag gillar att göra andra saker än knulla 24/7 
    kanske vill prata o skratta o att man bryr sig om mig på ett annat sätt.

har nästan gett upp om män o det är lite sorgligt oxå

• Svar på tråden Less på män
  • Anonym (R2)

Ens partner män som kvinnor bör vara ens bästa vän, man förstår varandra, respekterar varandra. Att från prata med varandra och umgås, röra varandra, kramas till att ha sex. Med rätt partner älskar man allt av det.

• Anonym (lina)

Det är skitjobbigt. Senaste jag träffade en man (en nätdejt) började han kladda redan innan vi sagt hej, direkt på och lät mig knappt vara ifred en sekund, trots att det var andra människor där vi var. Skulle hålla på och prata sex, ta på mig överallt, trots att jag visade att jag inte ville. Vågar inte dejta någon mer efter detta, blev helt avskräckt. Glad jag lyckades ta mig ifrån honom.

• Anonym (Barry Might)
    Anonym (lina) skrev 2023-06-06 18:02:22 följande:

Det är skitjobbigt. Senaste jag träffade en man (en nätdejt) började han kladda redan innan vi sagt hej, direkt på och lät mig knappt vara ifred en sekund, trots att det var andra människor där vi var. Skulle hålla på och prata sex, ta på mig överallt, trots att jag visade att jag inte ville. Vågar inte dejta någon mer efter detta, blev helt avskräckt. Glad jag lyckades ta mig ifrån honom.

www.familjeliv.se/forum/thread/79745832-du-verkar-inte-direkt-intresserad
  • Anonym (Förstår)
    Förstår dig TS. Jag har nästan samma problem! Snart 2 år som singel. 
    Är 36 men ser väldigt ung ut och har väldigt många män efter mig. Jag har slutat att dejta helt då jag blir bara irriterad när det börjar pratas om sex. Jag är så trött på det att det känns att jag aldrig kommer hitta en man som inte tar upp sex vid varje möjliga tillfälle. Tur att jag trivs att vara singel :)
  • Anonym (Barry Might)
    Anonym (Förstår) skrev 2023-06-06 18:39:07 följande:
    Förstår dig TS. Jag har nästan samma problem! Snart 2 år som singel. 
    Är 36 men ser väldigt ung ut och har väldigt många män efter mig. Jag har slutat att dejta helt då jag blir bara irriterad när det börjar pratas om sex. Jag är så trött på det att det känns att jag aldrig kommer hitta en man som inte tar upp sex vid varje möjliga tillfälle. Tur att jag trivs att vara singel :)
    Finns ju kvinnor.
  • Anonym (Förstår)
    Anonym (Barry Might) skrev 2023-06-06 18:43:30 följande:
    Finns ju kvinnor.
    Jag har redan börjat tänka på det ;)
  • Dilf
    Anonym (Förstår) skrev 2023-06-06 18:46:51 följande:
    Jag har redan börjat tänka på det ;)
    Ska ju erkänna att man som singelkille ger upp lite grann när man hör hur ni resonerar🤷?♂️ 
  • Anonym (Förstår)
    Dilf skrev 2023-06-06 19:10:06 följande:
    Ska ju erkänna att man som singelkille ger upp lite grann när man hör hur ni resonerar🤷?♂️ 
    Jag kan ju inte tvinga mig själv att ha sex med nån som jag knappt känner men män vill ha allt på en gång. Jag lever hellre som singel eller hittat en kvinna än att ligga med nån utan att känna för det.
  • Dilf
    Anonym (Förstår) skrev 2023-06-06 19:16:44 följande:
    Jag kan ju inte tvinga mig själv att ha sex med nån som jag knappt känner men män vill ha allt på en gång. Jag lever hellre som singel eller hittat en kvinna än att ligga med nån utan att känna för det.
    Självklart inte.
    va ju inte riktigt så jag sa..
    Har du funderat på vilken typ av män, och vilka egenskaper du dras till från första början?
    Men det är ju såklart ditt eget val om du vill döma ut ALLA män.
    Å nää jag är inte kränkt. 
  • Anonym (Less)
    Dilf skrev 2023-06-06 19:10:06 följande:
    Varför? Man vill ju ha mer än bara sex. Känns de jobbigt?
  • Herr Lindström

Du är trött på män, jag är trött på kvinnor så det är väl bara så det är. Leva i osunda relationer gör att man tröttnar. Var singel då, då kan man ifall få vara sig själv och må bättre...

Svar på tråden Less på män