• Anonym (Less)

Less på män

Jag är en kvinna 45 år. Är just nu singel, men dejtar en person 
    Mitt problem som varit hela mitt vuxna liv är att det går inte att bara ligga nära och se på tv eller bara kramas utan att de måste leda till sex. 

jag är så fruktansvärt less på att jag aldrig kan få kärlek o omtanke med kramar o bara allmänt gos. Män Verkar bara bli så kåta av allting.

När jag träffade min dejt senast så var jag lite deppig o nere för saker hade hänt. Jag pratade om de o han ville att vi skulle lägga oss i soffan. Dröjer inte många minuter förrän han säger ?jag är så kåt på dig? 
    Är de så här eller vad gör jag för fel? 

Det var lika i mitt 15 åriga äktenskap. Slutade med att jag satt mig långt ifrån i soffan när jag inte var kåt för annars var de bara de som gällde för honom.

jag menar jag är ju oxå en person med känslor och jag gillar att göra andra saker än knulla 24/7 
    kanske vill prata o skratta o att man bryr sig om mig på ett annat sätt.

har nästan gett upp om män o det är lite sorgligt oxå

• Svar på tråden Less på män
  • Anonym (Less)
    Anonym (Less) skrev 2023-06-05 10:18:26 följande:

Kanske måste klargöra att jag gillar sex. Jag är absolut inte en sån som har sex sällan. 

men i män finns de liksom ingen botten. Allt behöver inte vara  sex. 

jag blir inte kåt för att man kramas. Det vore så mysigt att uppskatta gör min person o inte baracken kropp. 

Handlar inte heller om medelålders utsvultna män. Det är ALLA

Jävla telefon att stava själv?
    uppskattas för min person och inte bara för min kropp
  • Anonym (Core)

Kanske måste klargöra att jag gillar sex. Jag är absolut inte en sån som har sex sällan. 

jag blir inte kåt för att man kramas. Det vore så mysigt att uppskatta gör min person o inte baracken kropp. 

Det enda män är ute efter är sex. Och män är omättliga. Män kan ladda om hur många gånger som helst. Det är alltid män som vill ha mer sex i förhållanden.
  • Anonym (K)
    Anonym (Core) skrev 2023-06-05 10:15:58 följande:
    Kvinnor är bättre. Och vill gosa mycket.
    Självklart. För ts kan ju bara bestämma sig för att bli lesbisk eller åtminstone bi så löser det alla problem. Suck....
  • Anonym (Core)
    Anonym (K) skrev 2023-06-05 10:26:56 följande:
    Självklart. För ts kan ju bara bestämma sig för att bli lesbisk eller åtminstone bi så löser det alla problem. Suck....
    Det löser det här problemet åtminstone.
  • Anonym (Man)
    Anonym (K) skrev 2023-06-05 10:13:46 följande:
    Så ts får skylla sig själv som inte släpper till tillräckligt ofta, eller vadå? Det här med eget ansvar, respekt för sin partner osv, det är inget som män behöver tänka på då?
    Nej de e klart de inte e hennes fel. Hon släpper väl  till eller va du kallar sex liv för, har man respekt för sin partner å förhållandet så å allt fungerar så e väl de i balans å då kan ju man göra andra saker än att vara kåt, jo män kan har väl ansvar helt klart , men får ja närheten å kramar å ger näthet till den ja gillar e de ju lätt att bli sugen !?
  • Anonym (Biobonus)
    Anonym (Core) skrev 2023-06-05 10:22:23 följande:
    Det enda män är ute efter är sex. Och män är omättliga. Män kan ladda om hur många gånger som helst. Det är alltid män som vill ha mer sex i förhållanden.
    Tror du är en man som vill visa att kvinnor hycklar och generaliserar.
  • Anonym (Även här)

Kan känna igen mig i det. Man går och lägger sig bredvid på kvällen. Om mannen är lite vaken - så är han snart igång. De är såna - många i alla fall!

• Anonym (Core)

Feminina är väl en tidskrift för kvinnor. Där läste jag en studie om att man blir lyckligare av sex. Men det är ju när kvinnor säger det, och vill ha det.
    Män får inte känna sig lyckliga och tycka att livet är roligare om han har sex.

• Anonym (Fia)

Alltså - du kan ju inte bli irriterad på att de blir kåta. Sen måste de så klart läsa av stämningen om det är läge att göra något eller ej. Men att kroppen reagerar på närhet går ju inte att bli arg på.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Core) skrev 2023-06-05 10:34:40 följande:

Feminina är väl en tidskrift för kvinnor. Där läste jag en studie om att man blir lyckligare av sex. Men det är ju när kvinnor säger det, och vill ha det.
    Män får inte känna sig lyckliga och tycka att livet är roligare om han har sex.

Å då ska du veta att en håller tillbaka hälften av tillfällena :)
Svar på tråden Less på män