• Anonym (Less)

Less på män

Jag är en kvinna 45 år. Är just nu singel, men dejtar en person 
    Mitt problem som varit hela mitt vuxna liv är att det går inte att bara ligga nära och se på tv eller bara kramas utan att de måste leda till sex. 

jag är så fruktansvärt less på att jag aldrig kan få kärlek o omtanke med kramar o bara allmänt gos. Män Verkar bara bli så kåta av allting.

När jag träffade min dejt senast så var jag lite deppig o nere för saker hade hänt. Jag pratade om de o han ville att vi skulle lägga oss i soffan. Dröjer inte många minuter förrän han säger ?jag är så kåt på dig? 
    Är de så här eller vad gör jag för fel? 

Det var lika i mitt 15 åriga äktenskap. Slutade med att jag satt mig långt ifrån i soffan när jag inte var kåt för annars var de bara de som gällde för honom.

jag menar jag är ju oxå en person med känslor och jag gillar att göra andra saker än knulla 24/7 
    kanske vill prata o skratta o att man bryr sig om mig på ett annat sätt.

har nästan gett upp om män o det är lite sorgligt oxå

• Svar på tråden Less på män
  • Anonym (Core)
    Postman skrev 2023-06-05 12:15:55 följande:

Väldigt bittert och fördömande svar, säger rätt mycket om dig. Vill du ha lite sex så får du leta efter män som har lite sex eller helt avstå. Du lär knappast kunna ändra på gruppen män. 

Sällan det är bra. Sen när mannen inte vill ha sex, då gnälls det på det också.
  • Anonym (Less)
    Postman skrev 2023-06-05 12:15:55 följande:

Väldigt bittert och fördömande svar, säger rätt mycket om dig. Vill du ha lite sex så får du leta efter män som har lite sex eller helt avstå. Du lär knappast kunna ändra på gruppen män. 

Varför går de här inte att diskutera? 
    jag känner inte för att ha sex varje dag! Varje fucking dag jag sätter mig i soffan eller lägger mig i sängen.  är Jag asexuell då så är jag väl de då. 

jag vill heller inte ha sex efter ett schema tex att varannan dag är man kåt- oavsett. Ibland går de en dag o ibland fyra liksom?

Nu när jag inte har ett fast förhållande utan bara dejtar så vore de trevligt om jag är MER än en knulldocka. Man behöver inte säga hej genom att smeka mig mellan benen. 

• Anonym (Less)
    Core skrev 2023-06-05 12:14:06 följande:

Det finns många män med lågt testosteron, det är en sån du söker. Det tar ofta däremot udden av det som vissa associerar med det manliga, men du kanske är villig att göra den kompromissen för att få kunna ha närhet utan närmre intimitet.

Nej de är verkligen INTE en sån jag söker.
    jag vill ha någon som oxå tycker om mig o inte bara bryr sig Om sex
  • Anonym (Less)
    Core skrev 2023-06-05 12:14:06 följande:

Det finns många män med lågt testosteron, det är en sån du söker. Det tar ofta däremot udden av det som vissa associerar med det manliga, men du kanske är villig att göra den kompromissen för att få kunna ha närhet utan närmre intimitet.

Nej de är verkligen INTE en sån jag söker.
    jag vill ha någon som oxå tycker om mig o inte bara bryr sig Om sex
  • Postman
    Anonym (Core) skrev 2023-06-05 10:15:58 följande:
    Kvinnor är bättre. Och vill gosa mycket.
    Män är bättre och vill ligga mer. 
  • Anonym (borta med vinden)

Hmmm jag undrar var alla rabiata feminister som brukar propagera för att "sex är minsann inte någon rättighet så håll bara tyst och gilla läget" i alla trådar där män beklagar sig över sina relationer till kvinnor tagit vägen?

I gammal hederlig feministiska anda får man väl säga... "kärlek är ingen rättighet" så du får helt enkelt gilla läget eller börja dejta kvinnor istället.

• Anonym (Core)
    Anonym (Less) skrev 2023-06-05 12:31:08 följande:

jag känner inte för att ha sex varje dag! Varje fucking dag jag sätter mig i soffan eller lägger mig i sängen.  är Jag asexuell då så är jag väl de då. 

jag vill heller inte ha sex efter ett schema tex att varannan dag är man kåt- oavsett. Ibland går de en dag o ibland fyra liksom?

Nu när jag inte har ett fast förhållande utan bara dejtar så vore de trevligt om jag är MER än en knulldocka. Man behöver inte säga hej genom att smeka mig mellan benen. 

Män vill hela tiden. 
  • Postman
    Anonym (Less) skrev 2023-06-05 12:31:08 följande:

Ja sex är en viktig del i en relation för män, gos är en viktig del för kvinnor. Vem har mest rätt i detta tycker du? 
    Anonym (Core) skrev 2023-06-05 12:20:19 följande:
    Sällan det är bra. Sen när mannen inte vill ha sex, då gnälls det på det också.
    Tja, om du tycker män är så jobbiga och kvinnor så bra så är ju lösningen enkel, du får helt enkelt bli flata så är problemet löst.
    Anonym (Core) skrev 2023-06-05 12:38:54 följande:
    Män vill hela tiden. 
    Kvinnor vill gosa hela tiden
Svar på tråden Less på män