• Anonym (Less)

Less på män

Jag är en kvinna 45 år. Är just nu singel, men dejtar en person 
    Mitt problem som varit hela mitt vuxna liv är att det går inte att bara ligga nära och se på tv eller bara kramas utan att de måste leda till sex. 

jag är så fruktansvärt less på att jag aldrig kan få kärlek o omtanke med kramar o bara allmänt gos. Män Verkar bara bli så kåta av allting.

När jag träffade min dejt senast så var jag lite deppig o nere för saker hade hänt. Jag pratade om de o han ville att vi skulle lägga oss i soffan. Dröjer inte många minuter förrän han säger ?jag är så kåt på dig? 
    Är de så här eller vad gör jag för fel? 

Det var lika i mitt 15 åriga äktenskap. Slutade med att jag satt mig långt ifrån i soffan när jag inte var kåt för annars var de bara de som gällde för honom.

jag menar jag är ju oxå en person med känslor och jag gillar att göra andra saker än knulla 24/7 
    kanske vill prata o skratta o att man bryr sig om mig på ett annat sätt.

har nästan gett upp om män o det är lite sorgligt oxå

• Svar på tråden Less på män
  • Anonym (Core)
    Anonym (Fia) skrev 2023-06-05 10:38:26 följande:
    Alltså - du kan ju inte bli irriterad på att de blir kåta. Sen måste de så klart läsa av stämningen om det är läge att göra något eller ej. Men att kroppen reagerar på närhet går ju inte att bli arg på.
    En vacker dag (eller så regnar det) så minskar mannens lust. Och män blir inte längre kåta på kvinnan. Det är ju bra.
  • Anonym (Less)
    Anonym (Core) skrev 2023-06-05 10:40:28 följande:
    En vacker dag (eller så regnar det) så minskar mannens lust. Och män blir inte längre kåta på kvinnan. Det är ju bra.

Hur är det bra på för vis då när de inte är NÅGON i tråden som ens antytt att man aldrig vill ha sex? 

Man måste väl för fan kunna se på tv eller kramas utan att knulla!!??

• Anonym (Man)
    Anonym (Less) skrev 2023-06-05 11:42:41 följande:

Hur är det bra på för vis då när de inte är NÅGON i tråden som ens antytt att man aldrig vill ha sex? 

Ja de e klart man kan ,å bara för man blir kåt behöver ju man inte knulla !! 
  • Anonym (K)
    Anonym (Core) skrev 2023-06-05 10:27:46 följande:
    Det löser det här problemet åtminstone.
    Sexualitet funkar ju inte så! Man kan inte bara bestämma sig för vad man ska bli attraherad av!
  • Anonym (Core)

Då slipper man problemet med att mannen blir kåt.
  • Anonym (Less)
    Anonym (Core) skrev 2023-06-05 11:58:17 följande:
    Då slipper man problemet med att mannen blir kåt.
    Lägg ner. Föredrar att diskutera med vuxna personer
  • Anonym (Även här)

Ja, självklart. Det verkar lite extremt i ditt fall. Berätta hur du tänker kring det.
  • Anonym (Även här)
    Anonym (Även här) skrev 2023-06-05 12:11:44 följande:
    Ja, självklart. Det verkar lite extremt i ditt fall. Berätta hur du tänker kring det.
    ..alltså, jag menar - berätta för honom ( inte oss :) )
  • Core

Nån här kör samma användarnamn som mig ser jag. Aja det spelar ingen roll, ville bara påpeka det att jag skriver mitt första inlägg nu.

Det är hormonellt, så på samma sätt som vi män ska ha förståelse fö era hormoner och hur det påverkar er kan man förvänt sig samma sak åt andra hållet kan man ju tycka. Jag menar inte att man får tjata för det, men ibland är det ett lidande att sitta i samma soffa som sin kvinna, när saker och ting sätts igång i kroppen kan man verkligen lida! Det är hanars biologiska kall, och svårt att rå för. Däremot finns många kvinnor som uppskattar det också.

Det finns många män med lågt testosteron, det är en sån du söker. Det tar ofta däremot udden av det som vissa associerar med det manliga, men du kanske är villig att göra den kompromissen för att få kunna ha närhet utan närmre intimitet.

För att förtydliga så är hormoner Ingen ursäkt att vara dryg eller tjatig, men man får nånstans respektera att i perioder går det inte med mys utan avslut. Ni skulle bara veta, det är rätt uppenbart att en kvinna som blir sugen kan släppa det lika snabbt, medans för en man som tänder till, ja då ligger den kulan i omloppet sen och kan göra i VECKOR! Ja, sjukt frustrerande för oss med, helt ärligt.

• Postman
    Anonym (Less) skrev 2023-06-05 10:14:37 följande:
    Så klart de klassiska svaret från en mansgris

Väldigt bittert och fördömande svar, säger rätt mycket om dig. Vill du ha lite sex så får du leta efter män som har lite sex eller helt avstå. Du lär knappast kunna ändra på gruppen män. 

Svar på tråden Less på män