olof 45 skrev 2025-03-12 08:39:11 följande:
Din kommentar om "men men men" känns onödigt. Jag behöver inga påhopp eller analys av mina inlägg. Antar att du är sur för att jag är man med åsikter? Då får du jobba på dig själv
Nej varför skulle jag vara sur för att du är en man med åsikter..🙄
Huruvida du är en man eller inte har inget med saken att göra. Du kan ju läsa inlägg #101, det svaret jag skrev där så hade jag citerat en kvinna.
Så du kan lägga ned ditt bittra anklagande om att man skulle vara sur över att du är en man med åsikter...
Det som är mest märkligt är att du väljer att utgå från att TS är sur och bitter..
olof 45 skrev 2025-03-12 12:22:52 följande:
Sen är det VERKLIGEN inte svårt att föreställa sig hur barnen antagligen kände sig, när pappan undrar varför de inte gjort någon ansträgning, och påpekar att pappa minsann sagt åt mamma att påminna dem. Barn mår dåligt av att konfronteras med sådant, och det finns inget som säger att barnen "förstår" att detta är pappas ansvar och att han inte borde ha bett mamma påminna.
Nej att förstå att barn kan må dåligt o olika situationer är verkligen inte alls svårt att förstå.
Vad som du har överhängande svårt att förstå, vilket framgår tydligt i dina texter du skriver, är att TS behöver inte alls vara "sur och bitter" på sitt ex. Utan hon kan bara vara något så enkelt som uppgiven och besviken på sitt ex.
Det är väldigt tydligen svårt för dig att förstå. Med tanke på att du hela tiden kommer med samma
personpåhopp på TS att hon är "sur och bitter".