olof 45 skrev 2025-03-12 08:39:11 följande:
Jag försöker öppna hennes ögon. Hon låter enligt mig bitter och ohjälpsam, och motiverar det med nåt slags hat mot exet. Jag försöker få henne att tänka på barnen istället, och ignorera exet. Visst får han nytta av att hon hjälper barnen - men är det så himla fel?
Så tar vi och citerar dig och dina ord från inlägg #61:
olof 45 skrev 2025-03-10 16:22:34 följande:
Nu gör du väldigt många antaganden.
(slut på citatet)
Det är exakt det du sitter och gör i detta stycke. Håller på med en massa antaganden.
Du älskar dubbla måttstockar , eller?
Vad är det hon skall hjälpa till med?
Varför skall TS överhuvudtaget ha det "kravet" (observera fnuttarna) på sig att hjälpa pappan med hans jobb och hans ansvar för presenter till HANS nya kvinna?
Och vad är det som är så himla fel att pappan tar 100% ansvar för att påminna barnen själv, och hjälpa barnen att fixa med presenter till hans nya, om det är nu så viktigt med att baneren ge presenter till hans nya.
olof 45 skrev 2025-03-12 08:39:11 följande:
Din kommentar om "men men men" känns onödigt. Jag behöver inga påhopp eller analys av mina inlägg. Antar att du är sur för att jag är man med åsikter? Då får du jobba på dig själv
Nej den är inte onödig.. Det är ju så du ofta skriver.. Ja pappan är bla bla bla MEN TS bla bla bla bla..... Det är en myckt återkommande i dina texter "... men TS <fyll i en av alla dina svartmålande och påhopp du gör på TS här>...."
Så var det återigen dags för ditt favorit grej; dubbla måttstockar.
Du anser tydligen att det är helt okey av dig att "analysera" andras inlägg(situationer), fast får du dina inlägg analyserade så blir du helt sur och bitter och kommer med intetsägande kommentarer som att "du får jobba med dig själv"... 🙄