• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Anonym (Ardna)
    Anonym (blomman) skrev 2025-03-06 21:20:27 följande:
    Håller tummarna att ni får ett syskon snart 🥰
    Tack ❤️ håller tummarna att ni får ert bfp snart också 🙏
    Anonym (blomman) skrev 2025-03-06 21:24:43 följande:
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-06 20:42:36 följande:
    Förstår din besvikelse ❤️ min mens slutade idag och jag hade också tyvärr nästan förväntat mig att få barn 2025 ?men så lätt är det såklart inte. Vi har bestämt oss för att köra på trots potentiellt decemberbarn, det hade känts jobbigt att fundera på om just den månaden hade tagit sig om vi försöker många månader till efter det. Det blir nog bra oavsett!

Ja jag har nog börjat fundera på om vi inte också ska köra på - för tänk så är nästa månad den rätta månaden! Får prata ihop mig med partnern och se vad vi kommer fram till 🥰 

Verkligen! Och även om bf blir januari så kan bebis välja födelsedag i december ❤️ Är själv född sista dagarna i november och har aldrig lidit av att vara född sent på året. Vi hoppas såklart inte på just juldagarna men december känns inte som ett hinder. Och blir det jul så blir det en fantastisk julklapp 🙏❤️
  • Elisand

Tog ett testa tidigt nyss, äl+10 idag. Så osäker på om jag hittar på att det finns en skugga av ett andra streck? Ser ni något?

• Elisand

Okej, nu några timmar senare är det totalt helt blankt, så tror nog jag såg i syne. Känns lite som hoppet är ute då med andra ord :(

• Juli1990
    Elisand skrev 2025-03-07 08:02:38 följande:

Okej, nu några timmar senare är det totalt helt blankt, så tror nog jag såg i syne. Känns lite som hoppet är ute då med andra ord :(

Det är absolut inte kört utan tänk på att det fortfarande är tidigt ❤️. 
  • Siripiri
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-03-06 12:18:11 följande:
    Tack för svar! Jag mår inte lika illa idag som igår, för ha fortsatt koll på kroppen helt enkelt. Inte haft någon "spotting" eller blödning ännu iaf. 
    Jaa ha de! ♥️ jag fick min första spotting och smärtor efter 13 dagar efter mensen första dag, samtidigt som jag fortsatte plussa svagt. 
  • nov91

Hakar också på den här tråden, känner mig helt plötsligt inte ensam längre i mina känslor och tankar så blev tvungen att bli medlem här! 

Jag 33 och sambon 30 har inga barn sedan tidigare och i december började vi gosa utan att skydda oss. Innan vi slutade skydda oss skulle vi bara gosa på som vanligt utan att tracka äl och se vad som händer. Trodde väl nånstans att det skulle gå på första försöket. Från första goset oskyddat väcktes sådana sjuka känslor i mig som jag inte var beredd på haha. Vill ha bebis NU! Trots att vi är tidiga i våra "försök" och att jag inte har trackat min ägglossning så har jag blivit så otroligt ledsen över att jag inte blivit gravid än. 

Har såklart sambon vid min sida i detta men känns så skönt att läsa alla era öppna och ärliga inlägg, då jag inte berättat för andra i min närhet om detta. Denna månaden var första månaden som jag ville ta ägglossningstest (då jag har börjat inbilla mig att jag kanske inte har ägglossning och inte kan bli gravid). Har alltid haft regelbunden mens men google har blivit min värsta fiende det senaste. Testade clearblue och fick blinkande smiley i två dagar innan jag fick fast smiley igår. Får se vad som händer den här månanden!

Känns så skönt att kunna läsa era inlägg & inte känna sig ensam i bebis längtan. Hjärta

Bim lista

1/3 5child
    1/3 Palettbladet25
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Aisof
    3/3 Lorainza
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    6/3 Loppan2025
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    12/3 elliibellii
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87
    20/3 Mitu93
    21/3 Nov91
    22/3 melissy
    26/3 Tingeling
    29/3 Flisen123
    28/3 MrsHoppas
    31/3 Anonym (ÖnskarSladdis)
    31/3 Önskan97
  • Trohoppkärlek91

Hej

har Haft jättekonstigt med min mens senaste. Är nu på BIM+11 idag visa grav test detta. Dock ej morgonkiss. Ser ni andra något streck Eller är de jag som önskeser Tro.. 

allt gott önskar er alla att de går bra med bebisverkstad ❤️
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Trohoppkärlek91 skrev 2025-03-07 14:36:44 följande:
    Hej

har Haft jättekonstigt med min mens senaste. Är nu på BIM+11 idag visa grav test detta. Dock ej morgonkiss. Ser ni andra något streck Eller är de jag som önskeser Tro.. 

Jag ser på båda. Grattis 🥳🥳🥳
  • nov91
    Trohoppkärlek91 skrev 2025-03-07 14:36:44 följande:

Hej

Jag ser streck ☺️❤️
  • Anonym (Tredje)

Verkar ha hoppat ut ur listan. 

1/3 5child
    1/3 Palettbladet25
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Aisof
    3/3 Lorainza
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea