• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Zozoi
    AngieF skrev 2025-03-13 09:30:10 följande:

Jag kan inte avgöra om det är spökstreck eller en början på något🙈

Jag ser också en svag svag skugga 🙈 Hoppas så att det är ett plus! Avvakta någon dag innan du tar nytt, köp ett testa tidigt? 🤗
  • AngieF
    Zozoi skrev 2025-03-13 10:32:20 följande:
    Jag ser också en svag svag skugga 🙈 Hoppas så att det är ett plus! Avvakta någon dag innan du tar nytt, köp ett testa tidigt? 🤗
    Ja det är något väldigt svagt, syns såklart lite bättre i verkligheten, men är osäker på om det är grått eller lätt rosa.. Måste nog åka och köpa ett gäng olika tester ikväll! Jag och maken ska åka iväg imorgon och bo på hotell över helgen. Så min enda ?morot? vid negativa tester har varit att jag i så fall får ta något glas bubbel i helgen men det vill jag uppenbarligen inte göra om det är något på gång🙈
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    AngieF skrev 2025-03-13 09:30:10 följande:

Jag kan inte avgöra om det är spökstreck eller en början på något🙈

Tycker absolut att jag ser något 💕
  • Zozoi
    AngieF skrev 2025-03-13 12:18:28 följande:
    Ja det är något väldigt svagt, syns såklart lite bättre i verkligheten, men är osäker på om det är grått eller lätt rosa.. Måste nog åka och köpa ett gäng olika tester ikväll! Jag och maken ska åka iväg imorgon och bo på hotell över helgen. Så min enda ?morot? vid negativa tester har varit att jag i så fall får ta något glas bubbel i helgen men det vill jag uppenbarligen inte göra om det är något på gång🙈
    Så spännande! Tänker du att du tar ett till test ikväll eller väntar du tills imorgon? ❤️
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Errorika skrev 2025-03-13 09:36:07 följande:

9 eller 10DPO idag. Fick precis lite blod på pappret! Mörkrött först och sen ljusrött. Kan det vara implantationsblödning tror ni??

Har ju PCO, och brukar få bruna spottings ibland innan mens, men aldrig rött på det här sättet. 

Borde jag testa tidigt? Eller avvakta till mens? Och när är tidigaste dagen jag kan testa tidigt om det var en implantationsblödning? I övermorgon? Försöker att hålla hoppet nere haha men vore så trevligt att plussa! 5e försöket är vi på. 

Jag har också pco, skulle säga att ett 100% svar borde du kunna få på 12dpo. Men beror ju på vilket test man köpt.  Sist plussade jag på dpo8. 
  • AngieF
    Zozoi skrev 2025-03-13 14:15:15 följande:
    Så spännande! Tänker du att du tar ett till test ikväll eller väntar du tills imorgon? ❤️
    Jag väntar tills imorgon bitti för att få så tillförlitligt svar som möjligt men väntan känns evig..
  • Anonym (Eli)

Min mens bör komma senast idag men noll symptom på varken den eller graviditet. 
    Har beställt test som kommer imorgon och är så förväntansfull! Hoppas hoppas hoppas! 

Hade inga symptom med min första graviditet heller men däremot min andra, som slutade i missfall. Starkt luktsinne och ömma bröstvårtor. Vill inget annat än att få ett plus! 

• elliibellii
    Anonym (Eli) skrev 2025-03-13 17:41:59 följande:

Min mens bör komma senast idag men noll symptom på varken den eller graviditet. 
    Har beställt test som kommer imorgon och är så förväntansfull! Hoppas hoppas hoppas! 

Hade inga symptom med min första graviditet heller men däremot min andra, som slutade i missfall. Starkt luktsinne och ömma bröstvårtor. Vill inget annat än att få ett plus! 

AngieF skrev 2025-03-13 16:56:49 följande:
    Jag väntar tills imorgon bitti för att få så tillförlitligt svar som möjligt men väntan känns evig..

Håller tummarna för båda er! 🌸
  • Juli1990

Jag är så nervös, BIM idag och ingen mens ännu, dock haft rätt mycket mensvärk sen i tisdags och innan dess flera dagar av molande. Min ena app säger BIM imorgon men brukar aldrig ha så lång cykel (30 dagar), så vi får se om mensen dyker upp ikväll/natt/imorgon, annars ska jag nog våga mig på ett test imorgon efter lunch. så nervöst och har blivit så nedslagen av negativa test innan :(. 

• Zozoi
    AngieF skrev 2025-03-13 16:56:49 följande:
    Hur gick det? ❤️
Svar på tråden BIM Mars 2025