• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Maramba
    Anonym (Ardna) skrev 2025-03-12 11:04:57 följande:
    Hoppas tempen håller i sig, gör den det borde du ju ha ägglossat. Vet att jag läst något om slow risers, men det är ju inget vetenskapligt tror jag. Men östrogen kan också hålla ner tempen, så kanske hade du högt östrogen över äl denna månaden 🤔
    Tack för synpunkt och pepp. Det blir spännande att se om tempen fortsätter hålla sig hög imorgon eller inte. 
  • Anonym (ÖnskarSladdis)

Nu är det ÄL på intågande här verkar det som! Inte haft en dag med blinkande smiley utan från negativt till positivt direkt, förra månaden hade jag blinkade i 7 dagar innan den fasta.. kanske mer stabil hormonellt denna cykel (hade MF i januari, så förra cykeln var första efter MF)
  • AngieF

Jag är 100% desperat så det är inte helt otroligt att det handlar om line-eyes men jag tycker att jag ser något på dagens test. 

• Dalkullan1988

Hej,
    Jag har hängt med er alla på sidan om denna månaden. Vill bara titta in och dela med mig av lite pepp, plussade i tisdags på ÄL+9

Är såklart orolig men måste försöka tänka positivt, håller tummarna för er alla!

• Zozoi
    AngieF skrev 2025-03-13 08:42:06 följande:

Jag är 100% desperat så det är inte helt otroligt att det handlar om line-eyes men jag tycker att jag ser något på dagens test. 

Nej men vad spännande, visa testet?! 🥺
  • Zozoi
    Dalkullan1988 skrev 2025-03-13 08:47:27 följande:

Hej,
    Jag har hängt med er alla på sidan om denna månaden. Vill bara titta in och dela med mig av lite pepp, plussade i tisdags på ÄL+9

Är såklart orolig men måste försöka tänka positivt, håller tummarna för er alla!

Stort grattis ❤️
  • AngieF

Jag kan inte avgöra om det är spökstreck eller en början på något🙈

Zozoi skrev 2025-03-13 08:55:09 följande:
    Nej men vad spännande, visa testet?! 🥺
  • Errorika

9 eller 10DPO idag. Fick precis lite blod på pappret! Mörkrött först och sen ljusrött. Kan det vara implantationsblödning tror ni??

Har ju PCO, och brukar få bruna spottings ibland innan mens, men aldrig rött på det här sättet. 

Borde jag testa tidigt? Eller avvakta till mens? Och när är tidigaste dagen jag kan testa tidigt om det var en implantationsblödning? I övermorgon? Försöker att hålla hoppet nere haha men vore så trevligt att plussa! 5e försöket är vi på. 

• Anonym (Ardna)
    AngieF skrev 2025-03-13 09:30:10 följande:

Jag kan inte avgöra om det är spökstreck eller en början på något🙈

Men åh så spännande! Låt din tid gå fort de närmaste dagarna så du kan testa igen! 

essy at home var sega för mig i början med sonen! Babyplans tidiga visade tydligt när easy at home var svagt 

hoppas!

• AngieF
    Anonym (Ardna) skrev 2025-03-13 09:38:40 följande:

Men åh så spännande! Låt din tid gå fort de närmaste dagarna så du kan testa igen! 

essy at home var sega för mig i början med sonen! Babyplans tidiga visade tydligt när easy at home var svagt 

hoppas!

Ja nu vill en bara att det ska gå fler dagar för att se om det utvecklas något där! Tack jag hoppas också❤️ Får kanske köpa hem andra test att jämföra med😅
Svar på tråden BIM Mars 2025