• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • Snälla Killen
    Anonym (Dellta) skrev 2025-05-04 09:40:55 följande:
    Forskning har haft svårt att hitta g- punkten, men det är möjligt att den finns. 

De andra delarna, som klitoris och blygdläpparna är däremot erkända som erogena zoner av forskning. 
    Jag pratar inte om G-punkten. Alla kvinnor reagerar olika på olika ställen men i kombination med en trygg miljö/partner så är det lustiga att det går att fokusera stimulansen till ett visst ställe.

Men det fungerar enbart om båda litar på varandra till 100%.

Sex handlar mer om psykologi och vissa saker kan te sig vara väldigt abstrakta och därför är det svårt att forska inom ämnet.
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Flipp)

Fint ändå med snälla killar som kommer och förklarar för tjejorna hur deras kroppar fungerar och vad de får lust och stimulans av. Tur! 

• Anonym (Fia)

En enda person har lyckats väl med något liknande men då med tummen på klitoris med. Riktigt bra g-punktsstimulans med två fingrar samtidigt, det var mkt skönt men med alla andra har det varit allt från gjort ont till bara ointressant. Alldeles för hårt och fort, raka fingrar som inte är böjda mot g-punkten osv. Ingen klitorisstimulans samtidigt gör det helt ointressant för mig.

• Anonym (a)

Det är inte konstigt om du inte får ut så jättemycket av att bli fingerpullad.

• Snälla Killen
    Anonym (Flipp) skrev 2025-05-04 10:47:16 följande:

Fint ändå med snälla killar som kommer och förklarar för tjejorna hur deras kroppar fungerar och vad de får lust och stimulans av. Tur! 

Förklarade enbart hur det har varit ur min synvinkel 😉

Sedan sa jag även att "det fungerar enbart om båda litar på varandra till 100%" , vilket underförstått betyder att det inte fungerar alltid för alla i alla lägen. 

Personkemi och fingerfärdighet är min erfarenhet till framgång. 😉

P.S

Jag är snäll 😇
  • Anonym (Tihi)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 13:00:58 följande:

Sedan sa jag även att "det fungerar enbart om båda litar på varandra till 100%" , vilket underförstått betyder att det inte fungerar alltid för alla i alla lägen. 

P.S

Jag är snäll 😇
    Ändå måste du förklara för kvinnor att det är skönt att fingerknullas hårt på någon punkt som ingen vetenskap verifierat? Mansplaining deluxe
  • Snälla Killen
    Anonym (Tihi) skrev 2025-05-04 13:50:17 följande:
    Ändå måste du förklara för kvinnor att det är skönt att fingerknullas hårt på någon punkt som ingen vetenskap verifierat? Mansplaining deluxe
    Då får du vara snäll och förklara vart någonstans jag har gjort det?

Hur kan mina egna erfarenheter misstas för att "läxa" upp kvinnor om sina kroppar? 😅
  • Anonym (Flipp)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 13:00:58 följande:

P.S

Jag är snäll 😇
    Ja men jag skrev ju att det var fint att du kommer in och förklarar för oss hur det funkar! Verkligen toppen! Och ta inte åt dig av att bli kallad mansplainer,  vissa saker om kvinnokroppen vet helt enkelt män bäst. Särskilt de snälla. 
  • Anonym (Flipp)

Och just det: om någon korkat litet mähä till quinna påstår att hon inte gillar en specifik sak i sängen: se gärna till att tala om för henne att hon bara inte träffat rätt snubbe/testat på rätt sätt/egentligen tycker om det bara hon testar med just honom. Då är man extra snäll som kille. 

• Anonym (a)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 09:32:26 följande:
    Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans 
    Något mer bevis på att du är allvetande som du behöver?
Svar på tråden Bli fingerknullad?