• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Flipp) skrev 2025-05-04 15:08:42 följande:

Och just det: om någon korkat litet mähä till quinna påstår att hon inte gillar en specifik sak i sängen: se gärna till att tala om för henne att hon bara inte träffat rätt snubbe/testat på rätt sätt/egentligen tycker om det bara hon testar med just honom. Då är man extra snäll som kille. 

Men så är det ju, det är skönt att bli fingrad av rätt man som är lyhörd och kan sina saker, men obehagligt av någon annan. Och vissa gillar fingrar, andra inte. Varför raljerar du över en ganska självklar sak? Är du väldigt oerfaren?
  • Anonym (a)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 15:35:44 följande:
    Men så är det ju, det är skönt att bli fingrad av rätt man som är lyhörd och kan sina saker, men obehagligt av någon annan. Och vissa gillar fingrar, andra inte. Varför raljerar du över en ganska självklar sak? Är du väldigt oerfaren?

"Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans " Är ju vad personen bemöter...

Att acceptera att alla inte njuter av en viss sak oavsett vem som utför den är snarare något en erfaren person förstår.

• Anonym (Flipp)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 15:35:44 följande:
    Ja men absolut, det är ju det jag säger. Var det otydligt? Bra med män som talar om för damerna vad de tycker är skönt.
    Det är också viktigt att komma ihåg att personliga preferenser bara är trams mär det gäller the läjdies, ALLA tycker om samma sak egentligen. Så om det är din grej att bli fingrad så tycker alla om det. Juh. Det vet vi som är väldigt erfarna. 
  • Anonym (...)

Görs det på rätt sätt är det fantastiskt, om inte så finns det roligare saker att göra...När maken kollar på port så är det ensamma tjejer som leker med sig själva så där har han lärt sig en del ;)

• Anonym (Malin)
    Anonym (Flipp) skrev 2025-05-04 15:54:44 följande:
    Ja men absolut, det är ju det jag säger. Var det otydligt? Bra med män som talar om för damerna vad de tycker är skönt.
    Det är också viktigt att komma ihåg att personliga preferenser bara är trams mär det gäller the läjdies, ALLA tycker om samma sak egentligen. Så om det är din grej att bli fingrad så tycker alla om det. Juh. Det vet vi som är väldigt erfarna. 
    Jag skrev ju att vissa gillar fingrar, andra inte. Bitter much?
  • Anonym (Laura)

Det är ju jättevanligt och kan vara underbart skönt, om det görs på rätt sätt och så som jag vill ha det.

Jag upplever att folk som klagar oftast själva är väldigt dåliga på att visa sin partner vad dom gillar. Och hur det ska göras.

Nu är jag lyckans ost, som får helt underbara orgasmer av min kille. Men, var det så ifrån början? Absolut inte. Jag har talat om och visat honom, hur jag vill att han ska göra det, vissa rörelser och guidat honom med hans hand etc. Män är inte tankeläsare, det är samma för kvinnor med.

Även min kille har visat mig vad han tycker om, och vad han gillar när jag suger av honom. Om folk bara kommunicerade mer. Skulle betydligt fler ha ett bättre sexliv.

Hjälp honom, och visa honom hur du gillar det:)  Jag tyckte inte ens om att bli slickad. Men han har fått mig att älska det. Kunde aldrig tro att det kunde kännas så skönt :) 

Ge inte upp, visa honom istället. Du kommer undra varför du inte gjort det tidigare.

• Anonym (Laura)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 15:59:51 följande:

Precis, ska tillägga att ibland finns det ju vissa saker man helt enkelt inte gillar. Då skippar man det, och hittar något annat som skänker njutning istället. 
  • Anonym (a)
    Du missar poängen och vad personen svarar på...
  • Anonym (Flipp)
    Inte alls bitter, är du? Stackare isf. Det kan inte vara kul.

Jag berömde ju bara Snälla Snubben som var här och talade om för kvinnorna var skåpet står så att säga. Vet inte varför det är så kontroversiellt...
Svar på tråden Bli fingerknullad?