Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Just det här att man förväntas vara tillgänglig hela tiden är också irriterande.
Folk som blir stressade när man inte svarar direkt och det inte handlar om något viktigt är sjukt jobbiga.
Jag kan stänga av mobilen/ha den på ljudlöst när jag till exempel är ute i naturen och vissa verkar anse att de är suspekt.
Livet fungerade innan folk började använda mobil också. Mobiler är bra som säkerhet men man måste inte vara nåbar dygnet runt. Det är helt galet hur folk håller på.
Jag svarar när jag kan och vill om det inte är något viktigt förstås.
Folk som slänger på luren efter 3-4 signaler.
Men ge mig en chans att gå till telefonen / fiska upp den ur väskan!
Pissungen Greta.
Jag blir orimligt irriterad på cuckolds "jag vill se min fru med andra män" när de dyker upp på forum.
Folk som sitter fast med sina mobiler.
Jag blir orimligt irriterad på cuckolds "jag vill se min fru med andra män" när de dyker upp på forum.
Jag tycker att många har skrivit helt rimliga saker att bli irriterade på. Fast det kanske är nivån på irritationen som är orimlig i förhållande till "brottet"?
Jag blir orimligt irriterad på människor som går sakta i smala passager där det inte finns någon chans att gå om dem. De har naturligtvis all rätt att gå där de går i den takt de vill/kan, men jag känner hur det (helt orimligt!!) hettar till i mig när jag fastnar bakom.
De som tankat sin bil, går in för att betala .... men bestämmer sig för att ta en korv och inte flytta på bilen så den blockar en eller två pumpar medan de sitter och trycker korven i nyllet.
Eller de som parkerar vid eller emellan två pumpar för att få in och köpa dricka, tidning, snus eller vad fan som helst.
Parkera någon annan stans - INTE vid pumparna!!!!!!
Åter igen - me, myself and I. Tror ni att ni är ensamma här på planeten???
De som tankat sin bil, går in för att betala .... men bestämmer sig för att ta en korv och inte flytta på bilen så den blockar en eller två pumpar medan de sitter och trycker korven i nyllet.
Eller de som parkerar vid eller emellan två pumpar för att få in och köpa dricka, tidning, snus eller vad fan som helst.
Parkera någon annan stans - INTE vid pumparna!!!!!!
Åter igen - me, myself and I. Tror ni att ni är ensamma här på planeten???