• Anonym (orimligt)

Vad blir du orimligt irriterad över?

Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv, 

Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.  

• Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?
  • Virriga Vera

Våp, som inte kan ta egna beslut utan måste diskutera och fläka ut sina problem på social media, när det enkelt kunde ha lösts med enkel kommunikation. Som inte vågar stå för sina åsikter utan måste ljuga, annars så blir någon sur. Ja, det är ju klart bättre att du mår dåligt och måste ljuga.. Om du inte kan diskutera med dina vänner, då är ni nog inte så bra vänner ändå.

• Anonym (Mia 2)

Jag undrar bara varför. På bilder har många tjejer en hand i nacken, och då blir bilden förstörd av en vass armbåge som spretar rakt ut. Eller en hand vid örat, och bilden blir förstörd av en jättehand. Och varför plutar de med ankläpparna? Det finns väl ingen som vill ha en sådan puss?! Om 10 år kommer nog alla att tänka "varför gjorde jag så där?!"

• Anonym (Surgubbe)

Holy fuck - dont get me started ....
    Som nämnts tidigare, "mobilhygien". Främst de som har högtalarfunktion så man tvingas höra båda ändar av konversationen. Dessutom ser det otroligt löjligt ute att gå och hålla telefonen som en smörgås i handen.
    Folk som tror de är ensamma i världen - de som stannar mitt på vägen för att de inte vet vart de ska. Åk för i helvete åt sidan och ta reda på rätt väg.
    Personer som med sin kropp och en kundvagn kan blockera en hel gång på Ica.
    De som träffar bekanta och står och pratar och blockerar andra kunder.
    De som är ute i naturen och inte tar med sig sina sopor
    Alla som bara är me, myself and I

Listan kan göras betydligt längre.......

• BeautifulLiz
    TriC skrev 2025-06-14 16:36:05 följande:

Människor som, när de gått med i en ny Facebookgrupp, skriver ?Tack för insläpp!?  Sjukt irriterande. 

Håller med, samt folk som skriver ilskna inlägg om att "nu jävlar lämnar jag den här skitgruppen".
    Det är väl bara att avlsuta medlemsskapet?
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Anonym (Öbo)
    Anonym (trollmor) skrev 2025-06-14 14:43:39 följande:

Jag HATAR turister. Bor i en liten sömnig stad där det inte händer särskilt mycket vilket passar mig utmärkt. Tills sommaren kommer vill säga...

Vår lilla stad huserar en av landets mest besökta temaparker och den drar hit tyskar, danskar, nederländare, norrmän, stockholmare, fan och hans moster!!!!!

Det blir en invasion i klass med Egyptens gräshoppor. Ingen av dem verkar ha tagit med hjärnan på semestern. Jag har varit med om att husbilar backat i rondeller, backat mot enkelriktat, folk som stannar i rondeller och korsningar för att läsa kartan, folk som campat i lekparker, tyska ungar som använt frysdiskarna på Ica som klätterställningar.

De beter sig som om hela stan är en enda stor semesteranläggning och att vi som bor här finns till för turisternas nöje och bekvämlighet. ÅK HEM FÖR HELVETE!!!

Jag bor också i en turiststad, eller för den delen hela regionen är ett semesterparadis för folk på sommaren.

Jag tycker att det är roligt när stan vaknar, när det är liv och rörelse överallt!

Sen finns det såklart rötägg också men den stora majoriteten välkomnar jag med öppna armar.
  • Anonym (Knubbis)

Bråkstakar och troll. 

• Anonym

"Tack för insläpp"

Sluta spamma facebookgrupper!

• Anonym (A)
    Anonym skrev 2025-06-14 20:40:58 följande:

"Tack för insläpp"

Sluta spamma facebookgrupper!

Blir irriterad över att folk blir irriterade över det. Är väl fint och artigt. Något man skulle säga ute i verkligheten.
  • Anonym (Volvo)
    Anonym (A) skrev 2025-06-14 20:47:51 följande:
    Blir irriterad över att folk blir irriterade över det. Är väl fint och artigt. Något man skulle säga ute i verkligheten.
    Så du skulle tycka det var helt okej att alla på ICA Maxi vrålar "tack för insläpp" varje gång dörrarna öppnas?  

Same same liksom.... 
  • Aniiee

Anti-woke gamer/movie bros på youtube.

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?