• Anonym (orimligt)

Vad blir du orimligt irriterad över?

Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv, 

Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.  

• Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?
  • Anonym (A)
    Anonym (Volvo) skrev 2025-06-14 21:32:44 följande:
    Så du skulle tycka det var helt okej att alla på ICA Maxi vrålar "tack för insläpp" varje gång dörrarna öppnas?  

Same same liksom.... 
    Fast där släpper ju ingen in. Hade nån gjort det hade folk tackat
  • Anonym (Knubbis)

Människor som skyddar fulgubbar som begår brott mot barn. Fast jag vet inte om det är så orimligt egentligen.

• Anonym (B)

Folk som tuggar äpplen.
    Ljudet är så äckligt!

• Elin pelin

Danskar.de är på Ikea, på stan, i mataffären. Okej, det är billigare och jag är tacksam att de  handlar här i Skåne, men der skräniga, tar plats och tror de äger allt. Och inte kan de räkna på ett vettigt sätt heller!

• Anonym
    Anonym (A) skrev 2025-06-14 21:59:18 följande:
    Fast där släpper ju ingen in. Hade nån gjort det hade folk tackat
    Så efter man visat biljetten på bion / konserten skriker man tack för insläpp ?
  • Anonym (Jovial)

Folk som avslutar sin inlägg med "punkt" Vet inte varför det är en trigger.

En annan sak som är kanske desto mer rimligt att bli irriterad över är när jag uppfattar att människor försöker manipulera mig eller andra. Snappar upp det blixtsnabbt. Antar att det finns något bakomliggande trauma jag inte hanterat, men är faktiskt tacksam över den egenskapen. Triggande förvisso. Fick gå och sätta mig i bilen en gång och kyla ner mig för att jag blev så triggad över en bilförsäljares manipulationer.

• Anonym (H)

Folk som inte fattar var pengar kommer ifrån och att ingenting är gratis.
    Gubbar och kärringar som helt tondövt  MÅSTE få säga sin åsikt, även om det socialt blir helt fel.

• Anonym (Surgubbe)
    Anonym (Jovial) skrev 2025-06-14 22:23:39 följande:

Folk som avslutar sin inlägg med "punkt" Vet inte varför det är en trigger.

En annan sak som är kanske desto mer rimligt att bli irriterad över är när jag uppfattar att människor försöker manipulera mig eller andra. Snappar upp det blixtsnabbt. Antar att det finns något bakomliggande trauma jag inte hanterat, men är faktiskt tacksam över den egenskapen. Triggande förvisso. Fick gå och sätta mig i bilen en gång och kyla ner mig för att jag blev så triggad över en bilförsäljares manipulationer.

Du har problem på riktigt!
    Sitter du utanför ICA och andas också?
    Har du problem med att itneragera med människor i övrigt?
    Vårdcentral, tandläkare eller personal på bensinmacken?
  • Anonym (Jovial)
    Anonym (Surgubbe) skrev 2025-06-14 22:32:53 följande:
    Du har problem på riktigt!
    Sitter du utanför ICA och andas också?
    Har du problem med att itneragera med människor i övrigt?
    Vårdcentral, tandläkare eller personal på bensinmacken?
    Vad var triggande för dig med mitt inlägg? Att jag inte gillar "punkt" eller att jag har lätt för att se när andra manipulerar?

Andas hörru.
  • Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2025-06-14 22:21:59 följande:
    Så efter man visat biljetten på bion / konserten skriker man tack för insläpp ?
    Jag må vara övertrött men det här måste ändå vara det roligaste jag läst på åtminstone 3 dagar. Tack för den!
Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?