Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Människor som skyddar fulgubbar som begår brott mot barn. Fast jag vet inte om det är så orimligt egentligen.
Folk som tuggar äpplen.
Ljudet är så äckligt!
Danskar.de är på Ikea, på stan, i mataffären. Okej, det är billigare och jag är tacksam att de handlar här i Skåne, men der skräniga, tar plats och tror de äger allt. Och inte kan de räkna på ett vettigt sätt heller!
Folk som avslutar sin inlägg med "punkt" Vet inte varför det är en trigger.
En annan sak som är kanske desto mer rimligt att bli irriterad över är när jag uppfattar att människor försöker manipulera mig eller andra. Snappar upp det blixtsnabbt. Antar att det finns något bakomliggande trauma jag inte hanterat, men är faktiskt tacksam över den egenskapen. Triggande förvisso. Fick gå och sätta mig i bilen en gång och kyla ner mig för att jag blev så triggad över en bilförsäljares manipulationer.
Folk som inte fattar var pengar kommer ifrån och att ingenting är gratis.
Gubbar och kärringar som helt tondövt MÅSTE få säga sin åsikt, även om det socialt blir helt fel.
Folk som avslutar sin inlägg med "punkt" Vet inte varför det är en trigger.
En annan sak som är kanske desto mer rimligt att bli irriterad över är när jag uppfattar att människor försöker manipulera mig eller andra. Snappar upp det blixtsnabbt. Antar att det finns något bakomliggande trauma jag inte hanterat, men är faktiskt tacksam över den egenskapen. Triggande förvisso. Fick gå och sätta mig i bilen en gång och kyla ner mig för att jag blev så triggad över en bilförsäljares manipulationer.