Vad tänker ni om medelålders man som aldrig haft en flickvän?
Hej. Jag undrar vad ni skulle tänka om en man som nästan är 40 år och fortfarande inte haft sin första flickvän? Skulle ni tycka att det är skumt? Skulle ni kunna dejta en sådan kille?
Hej. Jag undrar vad ni skulle tänka om en man som nästan är 40 år och fortfarande inte haft sin första flickvän? Skulle ni tycka att det är skumt? Skulle ni kunna dejta en sådan kille?
Men vaf... Så jäkla svårt ska det väl ändå inte vara att få till en dejt om du aktivt tagit initiativ och inte framstått som en jäkla galning? På 20 år lär man sig mycket.
När jag (som är snubbe för övrigt) testade Tinder tog det mig totalt 15 minuter innan jag hade matchat med en tjej och fått en dejt inbokad som bar av några dagar senare. Då är jag jäkla kass på Tinder ska jag tillägga...
Prova nya metoder och plattformar. Om inget funkar, gå bara ut på stan och fråga 100 slumpmässigt valda tjejer som de vill ta en fika. Vill du ha en riktig icebreaker, leta upp nån kupong á la "två kaffe för priset av en" och säg att du tänkte använda den men bara behöver en kaffe så hon kan få den andra. Förr eller senare kommer du få napp och det absolut värsta som kan hända är att ni har en oskyldig fika ihop. Win-win.
Det här verkar vara väldigt vanligt faktiskt. Vi pratade några män runt 30 på jobbet och det är många som undrar hur man ska hitta någon. Det är jävligt svårt idag.
Sådana här trådar är roliga. För dom visar verkligen skillnaden mellan män och kvinnor. Skulle en ratad kvinna göra en sådan här tråd hade hon fått tusen inlägg om att män är ytliga, hon är en queen som inte behöver förändra något och hon är värd en man precis som hon är.
Sådana här trådar är roliga. För dom visar verkligen skillnaden mellan män och kvinnor. Skulle en ratad kvinna göra en sådan här tråd hade hon fått tusen inlägg om att män är ytliga, hon är en queen som inte behöver förändra något och hon är värd en man precis som hon är.