Bf - Maj 2o26 👣💜
Hej, har bf 3/5 och idag sett en liten liten mini på VUL 🌸V. 6+0
Ni som nyligen plussat kan väl hänga med i tråden och följas åt! 🌹🎉🌸
Skriv gärna bf-datum 🥰
Idag har vi varit på KUB och fått se vår lilla bebis 😍🥰 låg risk på alla prover och allt såg jättefint ut! En riktig lite sprattelboll var det 🥰 känns så OTROLIGT skönt! BF blev framflyttat hela 6 dagar så nya bf är 28 maj. Var exakt samma med första barnet och sen föddes han på bf-1 så hoppas på liknande denna gång 😊
Ett tips som är billigare och man gör flaskor på en handvändning är också en vattenkokare som värmer till 40 grader 🙃 inga inställningar med mått och rengöring och mögel som kan bli med babybrezza.
b
Babygymmet från Lidl! 🙂
Ett tips som är billigare och man gör flaskor på en handvändning är också en vattenkokare som värmer till 40 grader 🙃 inga inställningar med mått och rengöring och mögel som kan bli med babybrezza.
Går inte att infoga bilder här, blir smått irriterad ????😅
Tog Nipt förra onsdagen, fick idag meddelande att Karolinska haft haveri och typ slarvat bort mitt test... så de hade inte ens påbörjat analys :(. Så nu måste jag ta ett nytt på måndag och vänta i två veckor till?!! Då är jag bannemig i vecka 17?? Blir orolig och stressad... och att få till Nipt Express går knappt heller att hitta. Nån som varit med om samma?
Tog Nipt förra onsdagen, fick idag meddelande att Karolinska haft haveri och typ slarvat bort mitt test... så de hade inte ens påbörjat analys :(. Så nu måste jag ta ett nytt på måndag och vänta i två veckor till?!! Då är jag bannemig i vecka 17?? Blir orolig och stressad... och att få till Nipt Express går knappt heller att hitta. Nån som varit med om samma?
Men nej!! Jag gjorde också NIPT förra veckan men fick svar nu på morgonen. Skickades också till Karolinska så måste haft sån tur..
Mitt NIPT visade normalt! Och! Jag väntar två enäggstjejer 😍😍