-
Jag bor med min stora kärlek vi är både i 35-årsåldern. Vi har båda barn sedan tidigare och väntar nu ett gemensamt.Hon hatar avskyr ett av mina barn, min son. Det har blivit att hon håller sig borta med sina barn från hemmet, sover borta och ignorerar honom i princip hela tiden senaste tiden. Jag är medveten om att han har problem, men hon orkar inte prata om honom eller med honom överhuvudtaget längre, vägrar äta tillsammans med honom och lagar maten klar när han inte är hemma. Hon har senaste tiden börjar raljera över saker kring honom och hånar mig pga honom. Hon har även sagt att hon starkt överväger abort pga min son. Vad ska jag göra? Någon i samma sits? Desperat. -
Svar på tråden Hon hatar min son
-
Det här måste vara en fake-tråd.
TS påstår att han inte förstår sin sambo när hon flyttar när han får sådana här förklarande SMS av henne, det kan inte vara sant.
Om detta barn finns överhuvudtaget, så har han dels svåra neuropsykiatriska svårigheter och dels har han inga gränser från pappan.
Dessutom försöker han få bort TS sambo, barn kan göra så när två vuxna med barn flyttar ihop. De vill ha sin förälder för sig själv. -
Hon har aldrig varit våldsam mot min son då hade hon inte haft de bra kan ja säga
jo tack hon tog med mitt yngsta barn hem till mamman nyligen inte fått tillbaka ungen sen dess så bra beter hon sig de är kidnappning för er som inte känner till det -
Har han gjort det hon skriver, ja eller nej?Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-30 08:52:41 följande:Ja vet min son kan va så o säger till han men ja upplever att alla ser min son som monster och han är mer vild va ska man göra man kan inte lägga in han på psyk
-
Ja men jag säger till hanAnonym (C) skrev 2025-11-30 12:54:15 följande:Har han gjort det hon skriver, ja eller nej? -
TS vad exakt behöver du hjälp med och vad är meningen med den här tråden?
Känns liksom onödigt att ge råd när du inte tar till dig något.
-
Det är inte kidnappning, det är att skydda ett barn från en våldsam och potentiell farlig miljö. Det är varje förälders ansvar att skydda sina barn från våldsamma miljöer så helt rätt agerat.Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-30 11:51:24 följande:Hon har aldrig varit våldsam mot min son då hade hon inte haft de bra kan ja säga
jo tack hon tog med mitt yngsta barn hem till mamman nyligen inte fått tillbaka ungen sen dess så bra beter hon sig de är kidnappning för er som inte känner till det
-
Har TS någonstans uppgett hur gammal sonen är?
Ett barn som beter sig på detta sätt behöver all tillgänglig hjälp för att rikta upp sitt liv inklusive en utredning för alla tänkbara npf-diagnoser och därefter ev, medicinering. Han behöver ett annat hem, en annan omgivning där djur och andra barn inte finns åtminstone inte så länge en klar och stabil förbättring har inträtt.
En förälder som beter sig som denna pappa ska fråntas vårdnaden om barnet. Han ser pojkens beteende som ett utslag av att han är lite vild av sig och att det bara är bra att pojken kan slåss och hävda revir. Han ser sin spegelbild och finner den normal.
Man får hoppas att sambon nu har lämnat det gemensamma hemmet med sina biologiska barn och att hon skarpt funderar på abort med tanke på de gener det ofödda barnet oundvikligen bär på. Grymt ohälsosamt att stanna kvar i den miljön. -
Ja. Han är 9 årAnonym (Family) skrev 2025-11-30 13:48:37 följande:Har TS någonstans uppgett hur gammal sonen är?
Ett barn som beter sig på detta sätt behöver all tillgänglig hjälp för att rikta upp sitt liv inklusive en utredning för alla tänkbara npf-diagnoser och därefter ev, medicinering. Han behöver ett annat hem, en annan omgivning där djur och andra barn inte finns åtminstone inte så länge en klar och stabil förbättring har inträtt.
En förälder som beter sig som denna pappa ska fråntas vårdnaden om barnet. Han ser pojkens beteende som ett utslag av att han är lite vild av sig och att det bara är bra att pojken kan slåss och hävda revir. Han ser sin spegelbild och finner den normal.
Man får hoppas att sambon nu har lämnat det gemensamma hemmet med sina biologiska barn och att hon skarpt funderar på abort med tanke på de gener det ofödda barnet oundvikligen bär på. Grymt ohälsosamt att stanna kvar i den miljön.
-
Me då är det ju konstigt att du inte förstå henne. Du skriver att hon inte hjälper dig samtidigt som du vägrar låta henne uppfostra honom och bara tycker att hon ska acceptera allt.Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-30 13:08:19 följande:Ja men jag säger till han -
Det har du förhoppningsvis gjort tidigare också, har han ändrat sig? Betedde han sig värre innan?Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-30 13:08:19 följande:Ja men jag säger till han