• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Solrosen 74: Ja, vi får rätt mycket post. Ska tippa på åtminstone 100 - 150 brev / dag. Vi öppnar dom och läser igenom alla både Nicklas och jag. Sedan skriver vi ned adresserna på dom som har lämnat dom och så skickar vi iväg tackkort. Kan hända att vi har missat något tackkort någon gång. Det är ju liksom lite mycket. Men det är bara trevligt. Så många fina brev som vi har fått.

Kramar
    Therese

• babylover

Blir så imponerad när man läser hur ni ska bjuda in alla som varit inblandad i vården av Tille och tacka dem. Ni är de mest fantastiska människor jag "mött" - sätter alltid andra i första hand. Man förstår varför Tille försökte stanna så länge som möjligt hos er. Hoppas ni kan sova gott i natt!

Lilla söta Tille var du än är finns du ständigt i mina tankar!
    Kram

• Hampuz

Tänker på dig ock din familj . Säder upp alla våra pussar ock kramar till dig Tille.Ock din mamma ock pappa med syskon Du finns alltid i våra hjärtan.

• akl

Hej Therese och Familjen!

Verkar som ni har haft en bra dag! Kul för Liam att välja förrätt !
    Kan tänka mig att det har blivit en hel back med kort och brev från alla snälla människor som bryr sig! Kul att du har sparat alltihop!
    Spännande med boken som du skriver och vad bra att du får hjälp av reportern.... vet att det ibland är svårt att skriva precis vad man menar

Nu ska jag gå och lägga mig....dagen börjar tidigt imon!
    Hoppas att er natt blir bra och att ni får sova gott!

Kram Anna-Karin

Tittar ut genom fönstret upp mot stjärnorna och vinkar till dig, Tille!
    Ser dig alldeles klart ikväll *ler* Hoppas att du har lekt och busat mycket idag!
    Tittar till dig imon igen.... *puss på pannan*

//mamma till 2 små troll
  • Sanders mamma 04

Vil bare ønske dere en riktig god natt! Klem

• akl

Har läst annonserna nu....Såååå fina! *gråter*

//mamma till 2 små troll
  • solrosen74

Tack för att du orkar svara på alla frågor Therese.
    Min son Viktor hade skickat ett brev till Tille så han undrade om det kommit fram och om ni läser alla brev.Nu kan jag säga åt honom hur det ligger till.

Godnatt och tack för ditt svar

Kram

• Flisaskruttan

God kväll familjen!
    Skönt att ni har gott väder hos er. Ja vi får väl alla hoppas att det håller i sig. Det låter som ni kommer att få en fin högtid med nära och kära.

Det måste ha blivit en himla massa kort under Tilles lilla tid kan jag tänka. Vilket stöd.

Nej! Nu är det bingen som gäller med bena högt. Har promenerat på tok för långt idag! ;O)

En liten fråga så där bara. Vad väljer en 9 åring (va det nio år han fyllde?) till förrätt? Killar i den åldern kan ju vara rätt tjuriga i maten. Inte sagt att alla är det dock. Men mina bröder var båda korv och pommes killar, inget annat.

Ska ta och drömma mig bort, den där ängen med fria kor lät mer än ok. Tror att jag kör på det.
    Sov så gott familjen.

Och älskade lille Tille! Hoppas att du haft en rolig och lekfull dag med dina vänner.

Tänker på er alla. Kram / Maria

• Fröken T

Vilka fina dödsannonser. Kan inte hålla tillbaka tårarna..
    Ni finns i mina tankar så ofta och lilla Tille kommer jag aldrig glömma.
    Många kramar till Er