• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Toblerone

Vill du att jag undersöker om/hur man kan få tag på heliumballonger i Sundsvall?
    Är det någon som vet vart man kan fylla ballonger med helium? Jag har bara köpt sådana på marknader och cirkus.

• mamanorrland

Det här med ballonger lät jätte fint!
    Therese; ni är helt otroliga människor!!!! Det är många som beundrar er och eran lille Tille

• Björnes

HEJ THERESE!

Tusen tack för att du berättade för mig igår hur jag skulle kunna läsa Tilles annonser. De var verkligen fina! Så klart kunde jag inte hålla tårarna tillbaka, men de var oerhört vackra!

Har jobbat hela dagen idag! Först på öte och diskuterade kommande läsår och sedan på sekretessutbildning. Det har varit oerhört givande men nu är jag alldeles tom i bollen!

Jag läste din dagbok nu. Skönt att ni har haft en fin dag. Förstår att det måste vara lite skönt nu när ni kan åka runt lite, samtidigt som det säkert är oerhört tomt. Det låter som att din mamma har ett fint ställe. Hon kommer säkert att få det uthyrt i sommar. Finns det djur och pool så.....
    Bra att Liam uppskattade maten. Klart att det var häftigt med förrätt!

Jag hoppas att ni kan sova gott inatt. Ni har en hel del att ordna med inför de kommande dagarna. Det kommer att bli fina minnesstunder.

Tille. Jag hoppas att du nu leker med dina ängelkompisar bland stjärnorna och har det riktigt bra. Det är du värd du lille prins.

Stora styrkekramar till er alla
    Erika

• Mamma Lotta

Till Therese och Niclas m familj...
    VIll bara säga att ni är fantastiska och jag hyser såååå stor beundran för er otroliga tapperhet! VIll bara att ni ska veta att jag och min sambo tycker ni är helt fantastiska som delat med er av Tille man kan inte göra annat än känna ett varmt deltagande med er och er situation....Önskar er allt gott i livet och lycka till med allt i framtiden...KRAM Lotta och Micke med familj

Starkt i mitt minne lever en kille, ingen ska glömma er lille Tille
    Trots att han tid blev kort så kommer han aldrig glömmas bort
    I djupet av mitt hjärta vill jag lindra er smärta
    Tille änglarna nu glädje skänker med ögon så blå och av frid de blänker...

• sis02

Hej! Vilka fina dödsannonser ni hade åt Tille och jätte fina bilder på Tille i galleriet. Ha en skön kväll och sov gott!

• puhbear

Therese:
    Jag hittade dom som är störst på ballonger alla dess slag.
    Dom finns i Sundsvall!
    Hoppas länken funkar, annars provar jag igen!
    Kollade på sidor på nätet men dom har tyvärr inga fjärilar.
    Testa dom här, dom sägs ha störst lager på ballongisar!

http://www.gulasidorna.se/query?what=get_info&advert_code=65325159&header_code=&search_word=&company_name=&where=&ax
    =

Jag ÄLSKADE tanken på att Tille o hans kompisar kunde få varsin ballong! Så fint!!

Hoppas det är bra med er annars. Sänder kärlek!