• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Toblerone

Hej Therese!

Skrev tidigare i kväll...

Tänk om ni kunde få släppa upp massor av heliumballonger i olika färger efter begravningen. Ballongerna skulle fylla hela himlen och Tille skulle kunna fånga en riktigt fin ballong när dom flyger förbi. Alla hans ängla kompisar skulle också kunna fånga var sin ballong!

Skulle inte det vara häftigt...

• Safari

Tittar förbi och önskar en god natt.
    Måste börja lära mig att gå isäng när resten av familjen gör det. Har en liten ovana att sitta lite länge på Familjeliv på kvällen....

De nya bilderna på Tille är jätte fina. Lilla sötnosen.

Vi hörs imorgon igen!

Kramizar

• solrosen74

Ja det ska jag göra.
    Men som någon skrev ovan hur orkar ni skriva tackkort till alla? Ni är otroiga människor och ni måste ha ett nätverk av underbara människor runt er. Men jag kan tänka mig att den kraften ni ger genom datorn måste ju vara mycket större på riktigt, så att era vänner känner det och blir bättre människor bara av att vara i er närhet.
    Oj det blev svammligt, men jag hoppas du förstår vad jag menar.
    Jag beundrar dig och din familj.

• Therese6699

Toblerone: Jo, det skulle vara en jättefin idé. Fjärilsballonger kanske. Mmmmm undrar vart man får tag på det.

• Vem där

Therese, jag tänker på er ... många varma kramar från mig! Så skönt för er Tilleman att äntligen få vila sig.

• Sandra G

Ledsen att jag frågar; men var kan jag läsa dödannonsen som alla pratar om? (hoppas att jag inte verkar okänslig)

Sandra

• Jenny1983

Godkväll!! måste än en gång skriva att jag tycker du är så oerhört stark och jag tänker på er lilla Tille 100 gånger om dan... Har förlorat ett barn innan förlossningen men kan inte för mitt liv förstå hur man klarar det ni gjort..

ska inte säga att ni fått mig att uppskatta det jag har eller inte ta allt för givet för det har jag redan lärt mig efter vi förlorat vår lilla änglatjej... MEN ni har lärt mig så mkt annat... man klarar mer än man tror och att TACK för att du delar med dig av alla känslor.. tror att jag på grund av ert öde bearbetat mkt av mina egna känslor över min lilla ängel dom här veckorna... hoppas dom lekar däruppe bland molnen tillsammans.. din Tille och min lilla Izabelle...

Ni kommer alltid finnas i mina tankar... Jättefina dödsannonser ni satt in... Styrkekramar Jenny med familj!!

Vill gärna beställa boken.. hur gör man?

• CrystalHeart
    Tittar in för att önska en God Natt.

Var in och tittade på de nya bilderna i ditt galleri Therese. Så fina, men det klart när man fotar någon så vacker kan de ju inte annat bli.

Sänder famnen full med styrka er väg!