• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Adde1

Jag måste säga det igen HEMGÅRN, du borde bli författaree, du skriver så bra och fint.

Instämmer med din åsikt, jag har också blivit en mycket bättre far, varför skall alltid något hemskt hända innan man fattar.
    Mitt tålamod har nog ökat med 100%

Svårt att slita sig från PC:n, tyvärr skall jag bort i en vecka nu, men jag återkommer.

ha det så bra till ALLA.

• Clown

Kikar in och ser hur allt är. Läste att du Therese har skaffat ett fadderbarn! Du är en helt otrolig människa, det hoppas jag att du vet.

Kikar in i morgon igen. Stora kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Kinis

Tusen tårer

Tusen tårer
    kan fortelle hva som skulle vært,
    men ikke er.
    Tusen tårer kan fortelle
    hva vi vet men ikke vil vite.
    Tusen tårer kan fortelle
    hva vi vil men ikke kan
    - og hva vi ønsker,
    men som ikke går an.

Tusen tanker kan tenke
    på det deiligste minne.
    Tusen tanker kan ønske
    men samtidig se:
    At tanker og tårer
    og alt det som sårer
    det sies at det hører livet med.

Av Gro Jeanette Nilsen.

Synes det var så "fint"... Klem Kine

• Gubbas

Kikar in och säger godnatt. Underbara bilder på Tille, kom på mig själv med att le stort.
    Hoppas att allt är bra med er, trots omständigheterna. Ni finns i mina tankar.
    Stor kram
    Sonja

• Karro Yüksel

godnatt på er sköt om er kramar från oss

• Jissa

Hej på er!

Fullt upp här hos mig med besök så idag har jag inte hunnit läsa igenom tråden .

Tänker på er ofta ofta under dagen och undrar hur ni har det. Sedan funderar jag på var lille Tille är och hur han har det.

Sov så gott allihopa.

Kram från Jissa

• MikkisPikkis

Sänder en massa kramar till Dig, Therese och din familj!

Och en massa kramar upp till Dig, Tille vännen!

• Björnes

Hej igen!

Tittade på de nya bilderna på Tilleprinsn. Så söt han var när han låg och sov!

Erika

• hillson

Godnatt hela familjen...

Ska bli intressant att få läsa boken sen när den blir klar..Tycker nog att du ska fundera på att skriva mer sen,du skriver bra...

Lilla Tille,har tänt ett ljus i fönstret som vanligt..Tänker på dig...Kan tänka mig att du är populär i nangiala,med dom blå ögonen förstår jag det... sov gott...

• mysan34

åhh jag får inte till det hur funkar d här nya vart hittar jag dom nya bilderna på Tille ????å vart kommer jag in i den nya dagboken???? tacksam för svar