• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tusenlilja

Vilka fina bilder på honom
    i galleriet ,så fin han var

kram från mig

• gurra99

Godkväll!
    Sitter och tittar på de fina bilderna på min lille hjälte Tille. Idag kan jag faktiskt le och se på honom med lite andra ögon, han är en kämpe och jag blir varm om hjärtat när jag tänker på honom. Den enorma sorg jag kände tidigare har dämpats något nu när jag vet att han har det bra bland alla änglar och att familjen också har det så bra det bara går.
    Ni finns ständigt i mina tankar och jag skänker er alla styrkekramar jag kan!
    Ta hand om er!
    Kram till er alla från Jeanette m familj

• Myspysen

Vilka fina bilder ni har på Tille...
    Jag beundrar dig Therese o din man som har klarat den tiden med Tille o då tänker jag på när det va som värst...
    Men man får ju jämt tänka att man har haft många bra stunder...
    Ni finns i mina tankar...

• Toblerone

Hej Therese!

Har mailat...

Svenska Gasballonger AB (Includera Sweden)
    Hjortgatan 3E
    852 39 Sundsvall
    Telefon 060 - 66 93 00
    Fax 060 - 66 93 09
    E-post info@gasballonger.se

...för att kolla om dom har fjärilsballonger eller andra färgglada ballonger och var det skulle kosta.
    Ringer dit i morgon för besked. Meddela sedan dig om svaret jag fick.

• Jesper73

God natt familjen. Ni finns i mina tankar flera gånger om dagen, även om jag inte har samma möjlighet att besöka forumet längre.

Massor av kramar till Er alla, och även till Dig Tille!

/Jesper

• Farth Vader

Kikar in för att önska godnatt. Tilles ljus brinner fortfarande här hos oss, nu för att hedra hans minne.

Min Victor fyller sex månader i dag så vi har "firat" lite. Hade Tille i tankarna hela tiden...han finns med oss i våra hjärtan *ler*.

Skickar varma tankar till er alla.
    Sov så sött - Mona.

• monchichi2

Hej Therese, vi bidrar gärna med några ballonger...
    Tyckte att det var en jättefin ide:) Så många fina och iderika människor det finns, det värms i hjärtat:) Passar på att önska en god natt till dig/er...hoppas att du/ni får sova gott...
    Tittar in imorgon igen...Som alltid finns du/ni i mina/våra tankar...
    Bamsekramar christina och jonas

• Wagram

Therese, kanner ni nagon gang att det ar jobbigt med all uppstandelse som det blev kring Tille i och med tidningsannonserna, och att ni skulle vilja ha Tille och minnet av honom "i fred" eller kanns det bara bra att sa manga deltar i sorgen?

• Anna1111

Jag vill bara säga godnatt för idag... Har gått igenom hela photoshop-tråden nu, har varit inne där och duttat lite tidigare... gråter igen och igen... bilderna är såå himla fina!
    Men de skulle inte vara lika fina förstås om det inte var så att det är en riktig sötnos som modell...;ö) Tille dina blå... de är de sista jag ser innan sömnen tar över...och det första jag ser när jag vaknar... kram kram :o) Styrkekramar till familjen. Det kommer att bli en jättefin helg för er... Jag ska nog gå ut och kolla på lördag om det blir en färggrann ballongshimmel med fjärillar....:O)