• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Kitty Shark: Nej då, vi har inte tyckt att vi har velat haft Tilles minne för oss själva. Innan han gick bort var jag lite orolig för hur det skulle bli. Var lite rädd att jag kanske inte ville tänka på honom jämt. Men så blev det inte, vi är oerhört stolta som har fått varit hans föräldrar.

Kramar
    Therese

• Berkemo

Hej Therese när togs kortet på Tille i vagnen med kepsen på?

• Therese6699

Berkemo: Mmmmmmm tror det var någon gång i mitten på februari.

• Berkemo

Kommer ni ha kontakt med Kristoffers föräldrar nu?

• Mandi74

Hej! Tänkte bara kika in och säga god natt!!

Många skiver om böckerna, men vart kan man se dom?

• Kinis

Slik som Tille ligger på det bilde du la inn i dag, der han sover med armene over hodet.. slik bruker min Sofie ALLTID ligge. Måtte smile litt da jeg så bildet. Han var jo så skjønn :) Høres ut som han får en skikkelig fin og verdig begravelse på fredag... Man kan virkelig føle på seg hvor elsket han var/er. God natt klem fra Kine til dere.

• Vibeke75

Innom for å si at jeg tenker på dere....

Så de fine bildene dere har lagt ut i galleriet..snufs..hvor fin Tille-lille er!!

Mange varme tanker og kram fra Vibeke med familie

• ripcurl

Kikar in och säger godnatt!

"I änglarnas stad bor änglar stora som små
    några för goda att på jordens yta gå
    En av dessa små änglar är nu Tille
    han är ljuset som aldrig slocknar-vilken kille
    Mäkta stolta över lille kämpen är
    alla vi som håller honom i våra hjärtan kär"

Kramar från ett vårigt Helsingborg!

• IrmelinFraNorge

Hei dere gode,stolte,flotte foreldre.
    Det ble litt seint i kveld. Men jeg måtte titte inn her og si at vi tenker på dere. Håper morgendagen blir bra for dere også.
    Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin