• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • BEllens mamma

Hej igen Tille!

Måste bara säga att din vän Toblerone är helt fantastisk som fixa heliumballonger till dig och dina änglavänner! Vilken underbar människa, eller hur Tille?!

Till Therese och Nicklas: Jag hoppas på att ni får den finaste dagen av alla i morgon, med mycket fokus på kärlek och längtan efter en prins, nämligen ert lilla ljus Tille! Jag sänder ett fång styrkekramar till er, familjen ljus och styrka, och hoppas att ni känner att ni har fått allt stöd som går! Kram, kram från mig!

/Ellens mamma Lotten

• MikkisPikkis

Mina tankar är hos er ofta! Önskar er en fin dag imorgon...

Sänder en massa kramar till er, Therese, Nicklas och barnen.

//En massa kramar till Dig, Tille Lille...
    Hoppas du har det fint däruppe på ditt moln, och att du kollar till din Mamma och Pappa då och då.

• vikmyran

Therese och Nicklas jag hoppas att det kommer att bli en fin och
    minnesvärd dag för er. Tille kommer att finnas med er hela dagen och hjälpa er igenom den.
    Ska tänka extra mycke på er i morron.
    Många kramar Linda

• mkk

Mina tankar kommer att vara med er imorgon, ville bara gå in o säga god natt till er.

God natt Tille o sov gott

kram
    maria

• Blåviol

Hej familjen på kvällskvisten!
    Önskar er en vacker och fin dag imorgon.
    Vad fint det kommer bli med ballongerna oxå.
    Tille med sin änglavänner kommer se och le åt
    er hela dagen.
    Mycket fint namn ni valt till boken.
    Kramar till er, ni finns i mina tankar/Marie.

• Vackerpingla

Hej Therese och Niklas! Önskar er en minnesvärd och rofylld dag imorgon... Tille finns ju där med er hela tiden... Tänker på er.. Kramar

Tille.. Igår var jag ute och gick och tittade upp mot den stjärnklara himlen..
    Så såg jag en stjärna som lyste starkare än alla andra.. Då tänkte jag;
    ja, Tille är verkligen den vackraste stjärnan på himlen.. Sov sött inatt..

• Visslan
    Sänder varma kärlekens kramar till goa mamma Therese och pappa Nicklas.. Kramar om så hårt jag kan och hoppas ni känner den Ömhet, Värme, Kärlek och Mod som jag sänder till er..
    Kärleken Vinner... så är det bara Goa ni.. Det har Tille ...Min stora Lilla Hjälte lärt Mig...
    Föralltid i mitt hjärta.. familjen...föralltid...

~~
    Till alla andra...
    Jag tyckte ideen om ballongerna var så fin så
    jag tänkte släppa iväg ett stort fång med ballonger i morgon för att hedra Tille och allt han gett mig...
    Är det fler som är med??

Kramen
  • Eija77

Vilken fin idé med ballongerna! Synd att jag inte kan se de hemifrån mig... det skulle vara mäktigt!

Tussane: Vilken otroligt fin dikt din lilla tjej har skrivit till Tille. Tårarna trillade då jag läste. Hälsa henne att hon verkligen är duktig på att skriva. Det ska hon fortsätta med

De varmaste kramarna vill jag ge till Therese, Nicklas och Liam inför morgondagen. Önskar innerligt att det blir en vacker stund att minnas hela livet.
    Känner med er!

• JL1974

Jag tänker på Tilles begravning i morgon, Han har betytt mycket för alla här i sverige,men också i Norge danmark Finland, så man önskar att inom ca 1-2 år borde det finnas någon slags botmedel mot Tillemans sjukdom. Jag önskade att jag själv kunde studera mycket för att hjälpa så att inga fler barn får denna dödliga sjukdom.Har alldrig hörts talas om denna sjukdom tidigare bland barn ialla fall.

• Eija77

Åsså hoppas jag att allt går bra för Dea också då hon kommer... för visst skulle hon komma till er på kvällen!?