• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Berkemo

Kikar in och säger god natt. Lycka till i morgon, jag tänker på er. Hoppas ni får fint väder. Oh...vad mysigt det blir med ballongerna, Tille kommer nog fånga en riktigt fin en, säkert en klarblå liksom hans fina ögon. Tänker på er i dag, i morgon och alltid. Kram.

• Yahoo

Hoppas ni får en fin och minnesvärd dag i morgon. Tänker på er.
    Många styrke kramar.

• trissis

Therese, måste säga, du är ju OTROLIG! Vilken ork, vilken fantastisk livslust du/ni verkar ha trots att livet misshandlat er. Läser att du skriver att det blir bra oavsett om det regnar...och ja, det är ju oväsentligt, dessutom är jag SÄKER på att Tille är den som ordnar väder för i morgon, kanske sitter han just nu med några änglakompisar och funderar på om han ska låta det regna på mammas nyfrissade hår eller om han ska bjussa på lite sol. Oavsett tror jag att det blir en fin dag imorgon, ska tänka på er!! Sköt om er!!

Kram Anna

• Ella79

Nu ska min stackars dator få vila för natten. Den lär ju få arbeta imorgon igen...

Än en gång vill jag bara önska er en fin minnesstund imorgon. Ni verkar ha ordnat det så fint för Tille...Jag har målat upp en bild i huvudet över hur "minnesbordet" ser ut, vilken färg ballongerna är och hur dukningen är gjord, det ser jätte trevligt ut, ni är så duktig på att ordna det bra för allt och alla...Ni finns i mina tankar och mitt hjärta...Kramar Elin

• lillsmurfen

Ska tänka lite extra på er imorgon.

• Anne M
    Visslan Jag har skrivit tidigare i tråden att jag ska släppa ballonger imorgon, så jag är med .
    Lev inte i det förgångna, lev för stunden, det förflutna går ändå inte att få ogjort.
  • Henny fra Norge

Hej Therese, Nicklas, Dea og Liam.
    Titter inn for å ønske det beste for morgendagen, det blir nok en vakker sermoni.Høres utrolig fint ut med ballongene.
    Jeg tror det er som Magnus på Hemgårn sier; han sitter nok ved regnbuens ende, eran lille elskling.
    Ta hand om hverandre i morgen, håper dere kan kjenne alle våre gode tanker.

Goda styrkekramar

• Nellis

Vill önska er allt gott inför morgondagen.... Kram Nina

• Smurf26

Vad kul att du blev nöjd med håret. Tittar in och hoppas att ni får en jättefin dag imorgon, kommer att tänka på er extra mycket. Det kommer bli jättefint med ballongerna, vilken fin idé. Hoppas det blir fint väder också. Bamsekramar från oss!

• viktoranton

Hej!
    Hoppas att ni får en bra morgondag,kommer att tänka på er!

Hoppas att ni kommet att kunna sova gott i natt så ni inte behöver ligga vaken och fundera på morgondagen.

Många godnatt kramar