• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • CarinaS

Jag önskar er den vackraste av dagar i morgon., med kärlek, värme och vänskap och en stor liten Tille som blickar ner och ser hur fint och kärleksfullt ni ordnat för honom. Varma tankar och kramar till hela Tille-familjen från Carina

• Mamma till GoaMoa

Hej

Visst är det skönt att gå till frisören, tycker det är helt underbart härligt. Sen så ser man så bra ut direkt efteråt.

Hoppas det blir en fin dag för er imorgon. Håller tummarna att vädret blir soligt och varmt.

Det skulle vara roligt om det blir en dokumentärfilm som visas på tv. Få se Tille på riktigt, eller så riktigt som det kan bli på Tv. Om ni bestämmer er för att inte göra det, så hoppas jag att ni själva iallafall kan få ett band med dokumentären.

• LOTTA N

Kikar in igen och säger godnatt. Smakade det bra, årets första grillning? Hoppas på bättre väder här nere och lite värme och ingen blåst för jag vill också grilla. Hoppas att ni får en bra natt och att Tilles cermoni i morgon blir precis så fin och vacker som den bara kan bli. Ni kommer att vara i mina tankar imorgon som alltid skickar massor med styrkekramar till er. Sköt om er och ta väl hand om varandra. Kram.

• Cicci0305

Hej hela familjen!
    Jag ska tänka extra extra mycket i morgon. Jag tror att Tille kommer att sitta vid regnbågens slut och kika ner på er allihop. Så titta uppåt vid något tillfälle och visa honom att ni vet...

styrkekramar till er alla, Cicci

P.S. Vad underbart att ni har fått filmsnutten med Tille. Ovärdeligt.

• seglare

Hoppas att det blir en fin dag för er imorgon, tänker på er och allt som ni går igenom. Ni är så otroligt starka, och jag är så glad att jag har fått följa Tilles och ert liv.

• qramiz

Godkväll goa familj
    Ser att ni har förberätt er ordentligt för imorgon dagen..det kommer absolut till att bli en fantastisk dag för er..
    Av någon konstig anledning så kommer ni få en lättnadskänsla när dagen är över, vilket jag unnar er mer än något annat...ni är för goa!!
    Liten dikt som kändes rätt ikväll....
    Mot okända hav , vill du följa med, mot okända hav genom aska och höst
    mot okända hav
    var inte rädd, jag bara ger av allt det du gav.
    Kom när vinden vänt, och blåser ut från land kom med ljuset tänt
    Jag lovar inga stjärnor inatt allt jag lovar är annan strand
    Mot okända hav- vill du följa med , mot okända hav genom regn och storm -
    mot okända hav
    Var inte rädd, jag bara ger en del av allt du gav..
    Qramizar och skicka med Tille en snusning ifrån mej imorgon..

• Penny

Ville bara titta in och säga godnatt! Hoppas innerligt att morgondagen blir den finaste av dagar för er...att det blir så fint och ljust som ni önskar! Verkligen härligt det där med ballongerna!

Ni finns i våra tankar!
    Varma bamsekramar från Jenny med familj

• Makkan

Lycka till i morgon i solskenet från Tille-superboy.
    Tänker på er Therese, Nicklas, Liam och Dea.
    MVH Makkan

• Sömntutan

Hallå Tille!
    Nu är jag här igen och skriver till dig. Vad har du gjort för bus idag då?
    Jag har en liten önskan som jag hoppas att du kan uppfylla och det är att du ger dina nära och kära en solig och fin dag imorgon när de ska ta "farväl" av dig. Låter lite konstigt det där med farväl, men det är lixom nödvändigt att göra så för att komma vidare i saknaden efter dig Tille. Självklart så är det ju inte farväl bara så där, utan de kommer ju alltid att bära med sig dig i sina tankar och hjärtan och de vet ju att du lever vidare i Nagijala.
    Ja det är svårt att förstå och svårt att förklara också.
    Och om det är så Tille att du mot förmodan inte kan fixa sol i morgon, jag menar det kan ju vara någon annan som hunnit boka den innan dig, så lovar jag att solen kommer att lysa i allas hjärtan trots att himlen är grå, så tänk inte så mycket på det.
    Nu ska jag skriva några rader till din familj också.
    Sov gott Tilleman!
    Bamsekramar Anna

Till familjen Kärlek:
    Hoppas ni får en fin dag i morgon, men det tvivlar jag inte på. Som jag skrev till Tille här innan så kommer ju solen lysa i era hjärtan trots att den kanske inte lyser på himlen. Men vi får väl hålla tummarna för att ni får strålande sol i morgon.
    Jag kommer att tänka på er hela tiden i morgon!
    Hoppas ni kan få sova gott trots allt!
    Många varma kramar
    Anna

Hjärtat tar aldrig semester....