• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Antigone

Var rädda om varandra imorgon! Skänker er massor av värme och vackra tankar.......

• solrosen74

Jag hoppas ni får sova gott i natt.
    Att morrondagen blir minnesvärd och ljus fylld av värme och kärlek.
    Att solen skiner på er och era nära och kära.
    Jag sänder mina tankar och en massa kramar inför morrondagen.
    Mina tankar kommer att finnas hos er,Tilles ljus ska brinna.
    Sov i ro lilla Tille.

• Pernilla 0516

Tittar in för att önska er en fin och kärleksfull dag i morgon. Begravningar är alltid jobbiga, men på något sätt också helande, eftersom de även bidrar till att knyta samman familjer och människor som står varandra nära. När tårarna rinner och hjärtat brister i tusen bitar, finns de nära och kära där som en varm handduk och nål och tråd i nödens stund. I ert fall råder ingen tvekan om den saken. Ni verkar ha ett fantastisk socialt skyddsnät runt omkring er. Det är vad rikedom är för mig.

Kram på er
    Pernilla

• Misan75

Hej Therese och Niklas.
    Jag vill bara sända mina varma kramar och tankar till er från mej, tänker på er varje dag. och morgondagen blir en lång dag för er. Kommer att tänka på er i morron, Det kommer att bli en fin dag att minnas. Va härligt att ni fick Ballongerna, fint.
    Låter mysigt med att få bli ompyslad med att fixa håret mm, man behöver det ibland.
    Många många kramar till er.
    God natt ni underbara familj. Ha en fin dag i morgon.
    Och filmen är ju ett underbart minne som ni får. På er underbare son Tille.
    Sköt om er......
    Kram Mia

• Kibell

Önskar er en god natt och hoppas att ni får sova. Säkert mycket tankar nu så här kvällen innan.
    Morgondagen kommer nog bli fin. Så som du berättat hur ni ska ha det kan det inte bli annat än fint. Och lille Tille kommer sitta på sitt moln och se till att ni har det bra. Och sen kommer han och hans änglakompisar fånga ballongerna ni släpper upp.
    Själv gör jag som många andra här imorgon och tänder ett ljus och tänker på er. Kanske jag försöker hitta några ballnonger att släppa iväg jag med.
    Skulle vara fint att veta (men bara om ni vill berätta det) när cermonin börjar så att man kan tända ljus samtidigt och vara med i tanken.
    Många kramar till er Therese, Nicklas, Liam och Dea.

• AdWi

Hej på er!

Håller en tumme för att allt blir som ni tänkt imorgon.
    Vad roligt att du blev bra i håret Therese

Toblerone: Jättefint initiativ med ballongerna

Hoppas att ni får sova gott inatt så att ni är riktigt utvilade inför imorgon.
    Varma kärlekens kramar!
    Skickar lite snusningar till Tille på sin stjärna

• terese1979

Massor av kramar till hela er familj. Hoppas att ni får en fin och minnesvärd och vacker dag imorgon. Är säker på att Tille är med er.

Mina tankar är hos er!