• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AdaPada

Hoppas dagen kommer bli bra för Er i morgon. Tycker Toblerones idé om ballongerna var jättebra. Blir säkerligen en vacker syn.
    Kram till Er och ta hand om varann.

• hugoboss

Hoppas dagen varit bra. Mina tankar kommer att vara hos er i morgon. Tille kommer säkert att sprida ljus över morgondagen. Godnatt allesamman.

• Monstermamman

Mina tankar går till er i morron!

Kramar på er!

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • Ida 3

vill bara önskar er en godnatt hoppas att allt blir som ni vill ha det imorgon.
    kram

• Fröken Stålhand

Hejsan igen!

Har kikat lite i tråden och blev så glad när jag såg att de har tänkt skicka upp ballonger imorgon åt Tille!! Vilket härligt initiativ!

Kul att det blev bra med nya frillan! Håller tummarna för er imorgon och kommer att kika in här under morgondagen igen...

Tänker på er!

*kram* Sara

• Lilla citron

Hej!!

Hoppas att ni får fint väder imorgon. Skönt att du känner dig fin inför begravningen.

Tänker på er..

Många kramar

• Mamelutten

~ Therese och Nicklas ~
    Liam, Dea

Vad fint att Ni verkar vara redo för morgondagen även om det kommer att kännas i magen...men Kära Vänner det kommer att gå bra...så bra. Tille finns kvar inom Er med all sin styrka och kärlek. Han väntar på den vackraste platsen dit Ni en dag ska förenas med honom och för alltid vara tillsammans. Tills dess har Ni saker Ni ska göra... allt Ni gör är  Tille ju också med om och inom Er är Ni tillsammans för alltid.

Tusen och åter...TACK! ...känns som futtiga ord, men jag vet inte hur jag ska säga det. Jag är tacksam för Allt Ni gett, för att jag och många med mig har fått ta del av Er lilla Tilleman...så Underbar, Fin och innerligt Älskad av mång många många... Imorgon är Ni Alla i våra tankar, Tille söte...inte längre liten utan så stor så stor är Du... Du som har berört så mångas hjärtan för Alltid...

Många Kramar 

• skåne84

Hej familjen Sänder er en varm kram o kommer tänka på er imorgon hoppas ni får det mysigt tille kan vara så så stolt att ha sådan familj med så mycket styrka för det hade jag varot något enorm... Tille föralltid i mitt hjärta Kramen

• Ulrika mamma till 4

Lille Tille,
    Var beredd imorgon,när alla ballongerna kommer upp till dig!
    Tänk,vad dina vackra ögon kommer att glittra.

Therese och Nicklas,tilsammans klarar ni morgondagen,och alla
    vi andra är med er hela tiden,glöm inte det!
    Kram

• mamma69

Hej familjen Tille! jag hoppas och tror att morgondagen kommer att bli otroligt fin och sorgsen förstås, ballongerna är en jätte bra ide , jag ska också köpa några och släppa dom fri, det flyger nog ballonger på många ställen i morgon.
    Jag kommer att tänka extra mycket på er i morgon.
    Många riktigt hårda styrkekramar till er............